Van diep, zwart dal naar Paard&Lifestyle Masterclass!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-14 13:33

Bedankt voor alle leuke en positieve reacties :D !

_AAASCHAAA_ schreef:
Wat fijn dat het weer zo goed gaat en wat netjes en respectvol opgelost.

Lijkt wel of ik mijn verhaal lees. Ik rijd sinds 3 weekje ongeveer ook weer met zonder aan de teugel te zitten en mijn paard bij elke pas naar voren de hemel in te prijzen. Ivm met zadel problemen ook alleen maar neerwaarts gegaan ( letterlijk en figuurlijk :P ).

Het ziet er weer heel netjes uit, vind het een prachtig paard!

Dank je! Jij ook veel succes met je paard, soms is het nou eenmaal nodig om een (heel) aantal stappen terug te doen.

OsMo schreef:
Ik vind het er heel goed uit zien.
Ik linkte jou alleen met name aan de schimmel Tristan en had helemaal geen idee dat je zo'n prachtige bruine onder je billen hebt.
Je schrijft wel weer enorm pakkend vind ik, dat deed je met Tristan ook altijd. Ik ben heel erg benieuwd naar je volgende vorderingen en uitdagingen dus plaats gerust nog eens een update.

Haha, Tristan is al even weg, ik mis 'm soms nog wel hoor, dat was ook zo'n clown :+ ! En ik hoop zeker nog fijne vorderingen te kunnen laten zien straks!

hunkyxpassoa schreef:
Ziet er super uit! Hele mooie zit heb je!

Vind m'n zit op de foto's dan nou net weer tegenvallen, het deed meer met mijn balans dan ik dacht! Maar zonder iets te oefenen wordt het ook weer zo saai hè :Y)

Nsvc

Re: Van diep, zwart dal naar Paard&Lifestyle Masterclass!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 09:47

Ben niet zo snel weg van een paard, maar wat een leukerd! Fijn type. Succes verder.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 11:39

Wat een mooi en eerlijk verslag, en wat een prachtige ontwikkeling van jullie samen! +:)+

heel veel succes en vooral plezier nog saampies!!

HoresesLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 12:07

Wat een prachtig paard! Jullie zijn echte een goede combinatie!

jansje73

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 16:52

Wat een leuk paard heb je . Jullie zijn een mooie combinatie. +:)+ +:)+

Zerena

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 17:34

Wat super knap van je dat je hebt doorgezet, echt een verdiende pluim!!
En wat heb je ook een knap paard onder je kont!!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 17:41

Wat fijn dat het al zoveel beter gaat en wat leuk dat je mee mocht doen met zoiets leerzaams!

Wat me vooral opvalt is dat hij met heel weinig ruggebruik loopt.
Ook omdat je aangeeft dat het voorwaartse een probleem is; dat zie je ook terug in de foto's. Hij maakt geen echte verbinding van achteren naar voren. Er is geen golvende beweging van achteren, over de rug naar voren toe.
Malene weet heel goed waar ze mee bezig is dus ik vertrouw erop dat je in goede handen bent. Een probleem in de rug is uitgesloten? Zowel rontgenologische als weke delen?

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-14 18:19

Bedankt :D !

Nouvel schreef:
Wat een mooi en eerlijk verslag, en wat een prachtige ontwikkeling van jullie samen! +:)+

heel veel succes en vooral plezier nog saampies!!

Twijfelde even of ik het er wel op zou zetten maar het gaat niet altijd over rozen toch :o ?! Thanks!

Suzanne F. schreef:
Wat me vooral opvalt is dat hij met heel weinig ruggebruik loopt.
Ook omdat je aangeeft dat het voorwaartse een probleem is; dat zie je ook terug in de foto's. Hij maakt geen echte verbinding van achteren naar voren. Er is geen golvende beweging van achteren, over de rug naar voren toe.
Malene weet heel goed waar ze mee bezig is dus ik vertrouw erop dat je in goede handen bent. Een probleem in de rug is uitgesloten? Zowel rontgenologische als weke delen?

Ik begrijp wat je er aan ziet :j. Rug is helemaal in orde, rontgen geen afwijkingen maar de blessure zat toen wel in het ligament thv zadel (ontstoken/geïrriteerd). Bij de controle echo was dit ok en ik ben zo'n beetje paranoia geworden dus ik check elke keer hoe gevoelig hij is maar dat is dik in orde. Het stukje verbinding is ook precies waar we nu tegenaan lopen, op die foto's van januari was ik daar helemáál niet mee bezig vandaar de losse teugeltjes en tijdens de clinic was hij te weinig aan mijn been om aan dat stukje te komen.
Overigens is dat voorwaartse ook een stukje karakter, hij zou zo naar de politie kunnen, nergens echt van onder de indruk en als hij dat wel is sluit hij zich alleen wat af. Ook fijn :D , maar tikkeltje meer intrinsieke werklust zou niet verkeerd zijn. Het is niet zo dat hij niet wil werken, maar hij doet 't allemaal zo economisch mogelijk :'). Aan mij de taak om dus super consequent te blijven maar dat valt nog niet mee helaas.

_Nann_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 19:36

wat een gaaf dier! fijn beeld ook, erg vriendelijk gereden!
enige waar ik me aan "stoor is dat je zelf je rug erg hol maakt.

verder : ga zo door! :j

WorthTheWait

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 20:25

Ziet er heel fijn uit! Keep it up!! *\o/* *\o/*

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 21:19

Leuke foto's en fijn dat het weer beter gaat! :)
Lekker hè, een les van Tineke. Ik zou nog graag weer eens een trainingsweek doen, maar ja, die centjes...

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 22:14

Super dat jullie weer zo goed gaan samen! Ziet er echt goed uit! *\o/*

sajavado

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 23:35

Haha ik denk bij uitgelicht, wat een knap paard zeg! Kijk ik verder, is het uiteraard die super knappe chapeau!

Leuk om te lezen en super fijn voor jullie dat jullie weer vooruit gaan! (Letterlijk en figuurlijk ) +:)+

Mooie foto's ook weer, en die van t land zijn geniaal! :')

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-14 09:00

_Nann_ schreef:
enige waar ik me aan "stoor is dat je zelf je rug erg hol maakt.

Ik ook hoor, 'vroeger' deed ik dat nog erger maar de laatste tijd gaat het beter, verviel nu alleen weer in oude gewoontes helaas.

KarinvdM schreef:
Leuke foto's en fijn dat het weer beter gaat! :)
Lekker hè, een les van Tineke. Ik zou nog graag weer eens een trainingsweek doen, maar ja, die centjes...

Zo'n trainingsweek lijkt me ook enorm leuk, maar inderdaad eerst even sparen! Jij bent al eerder geweest toch?

sajavado schreef:
Haha ik denk bij uitgelicht, wat een knap paard zeg! Kijk ik verder, is het uiteraard die super knappe chapeau!

Leuk om te lezen en super fijn voor jullie dat jullie weer vooruit gaan! (Letterlijk en figuurlijk ) +:)+

Mooie foto's ook weer, en die van t land zijn geniaal! :')

Hahaha, je herkende hem natuurlijk niet meteen in zijn zondagse pak :P ! Thanks!