_AAASCHAAA_ schreef:Wat fijn dat het weer zo goed gaat en wat netjes en respectvol opgelost.
Lijkt wel of ik mijn verhaal lees. Ik rijd sinds 3 weekje ongeveer ook weer met zonder aan de teugel te zitten en mijn paard bij elke pas naar voren de hemel in te prijzen. Ivm met zadel problemen ook alleen maar neerwaarts gegaan ( letterlijk en figuurlijk).
Het ziet er weer heel netjes uit, vind het een prachtig paard!
Dank je! Jij ook veel succes met je paard, soms is het nou eenmaal nodig om een (heel) aantal stappen terug te doen.
OsMo schreef:Ik vind het er heel goed uit zien.
Ik linkte jou alleen met name aan de schimmel Tristan en had helemaal geen idee dat je zo'n prachtige bruine onder je billen hebt.
Je schrijft wel weer enorm pakkend vind ik, dat deed je met Tristan ook altijd. Ik ben heel erg benieuwd naar je volgende vorderingen en uitdagingen dus plaats gerust nog eens een update.
Haha, Tristan is al even weg, ik mis 'm soms nog wel hoor, dat was ook zo'n clown

hunkyxpassoa schreef:Ziet er super uit! Hele mooie zit heb je!
Vind m'n zit op de foto's dan nou net weer tegenvallen, het deed meer met mijn balans dan ik dacht! Maar zonder iets te oefenen wordt het ook weer zo saai hè