Bogan, 9e (vd 50) CHIO Rdam Zuid Holland Cup!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Michelle77

Re: Bogan, 9e (vd 50) CHIO Rdam Zuid Holland Cup!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-14 10:52

Grappig, Bo heeft tm afgelopen november op het Gors gestaan, aan de kamplaan :D

Kruimeltje86

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 11:02

Michelle77 schreef:
Grappig, Bo heeft tm afgelopen november op het Gors gestaan, aan de kamplaan :D

Echt waar ?! :-) Bij dat kleine ronde "heuveltje"? Mooi huis ook, als ik daar langs kwam stond ik me altijd te vergapen aan de paarden die ik soms zag :)) daar stond knappe Bogan dan ook tussen

Michelle77

Re: Bogan, 9e (vd 50) CHIO Rdam Zuid Holland Cup!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-14 11:55

Nee niet met heuveltje, op de t splitsing met dacht de gorslaan. Iig waar de zeeweg overgaat id kamplaan. Ze hebben vaak eieren, uien aardbeien en weet ik t te koop

Kruimeltje86

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 11:56

Michelle77 schreef:
Nee niet met heuveltje, op de t splitsing met dacht de gorslaan. Iig waar de zeeweg overgaat id kamplaan. Ze hebben vaak eieren, uien aardbeien en weet ik t te koop

Ja precies, dat huis bedoel ik :)

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 21:22

Ik vind jou gewoon cool :D :+ *\o/*

Eerst zeggen dat er niks meer komt na Veer, dan even niks van je laten horen en dan HOPPA het CHIO rijden met goede punten! Ik vind het super leuk voor je dat je het plezier weer gevonden hebt!

Ik blijf jullie volgen! Volgend jaar het Z maar doen op het CHIO? :j :')

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 21:47

Normaliter reageer ik niet in dit soort topics: maar meid, je verdient een heel mooi compliment...

Ik ken de foto's van vorig jaar mei en je hebt daar toen best wel wat reacties over gehad. Ik herkende het paard gelijk want bij diezelfde foto's dacht ik ook: 'oei'. Maar wauw, nu stuur je d'r zo prachtig de baan rond! Geweldig! Wat is dat paard opgeknapt! Alle lof voor jou! :)

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-14 07:44

elady schreef:
Ik vind jou gewoon cool :D :+ *\o/*

Eerst zeggen dat er niks meer komt na Veer, dan even niks van je laten horen en dan HOPPA het CHIO rijden met goede punten! Ik vind het super leuk voor je dat je het plezier weer gevonden hebt!

Ik blijf jullie volgen! Volgend jaar het Z maar doen op het CHIO? :j :')

Dank je wel! Tja, als je vorig jaar dit gezegd had tegen me had ik je ook gewoon uitgelachen... In ons profiel staat hoe ales gelopen is met ons. eigenlijk ook erg onverwacht haha Maar ben heel erg blij dat ik Bo ben gaan rijden en wat we allemaal doen. Theoretisch gezien is volgend jaar Z wel de bedoeling hahaha of het gaat lukken is een 2e ;)

Picassox schreef:
Normaliter reageer ik niet in dit soort topics: maar meid, je verdient een heel mooi compliment...

Ik ken de foto's van vorig jaar mei en je hebt daar toen best wel wat reacties over gehad. Ik herkende het paard gelijk want bij diezelfde foto's dacht ik ook: 'oei'. Maar wauw, nu stuur je d'r zo prachtig de baan rond! Geweldig! Wat is dat paard opgeknapt! Alle lof voor jou! :)

Dank je wel zeg!!!

Tja reacties erop, ik wist heel goed waar we mee bezig waren, maar dat is vanaf foto's en korte filmpjes moeilijk te zien. Ben zelf ook wel heel erg blij met zijn ontwikkeling. En niet zozeer ik verdien lof, maar ook zeker Bogan. Hij heeft zo'n goede insteling, pakt alles zonder morren op, doet zelde moeilijk of wat dan ook. Echt een top karakter om mee te werken!

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-14 21:36

Wat gaan jullie toch goed!