Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nikass schreef:Straww: het was gewoon een vraag uit nieuwsgierigheid hoor. Het lijkt me heel leuk om ze te zien rennen en het feit dat ze met zoveel zijn vergroot natuurlijk het enthousiasme.
Tiepfoudt schreef:@ MarvanTom: Wauw, met je verkeerde been uit bed gestapt vanmorgen?![]()
Zo negatief is de post van Nikass niet, ze vraagt alleen maar wat.
Ohja, ontopic.
Heerlijk om al die blije paarden weer te zien
MarvanTom schreef:Nikass schreef:Straww: het was gewoon een vraag uit nieuwsgierigheid hoor. Het lijkt me heel leuk om ze te zien rennen en het feit dat ze met zoveel zijn vergroot natuurlijk het enthousiasme.
Ik heb jou in een ander topic al eens aangesproken op jouw manier van posten.
Jij 'verziekt' de sfeer van een topic al heel snel met jouw posts.
Stop daarmee, is nergens voor nodig.
Hier zijn paarden blij met weidegang. Punt.
Luz_ElenaE schreef:Nikass schreef:Wat een feestje![]()
Hebben ze in de winter helemaal niet buiten gestaan of wel in paddocks?
Ze komen 's winters in de paddocken de manegepaarden staan 's ochtends in 1 of 2 buiten bakken met zijn alle.
Maanlicht schreef:Dat paard van foto 4 en 5 herken ik volgens mij, kan het dat die in Laren heeft gestaan op een manege?
Luz_ElenaE schreef:@focussed
Paddock is paddock toch. Is toch gewoon een bulk zand met een hek er om heen. Hoelang je ze er in zet is je eigen verantwoording.
Tiepfoudt schreef:@ MarvanTom: Dan vraag ik me nog steeds af waarom het dan nodig is om iemand die een normale vraag stelt zo af te branden. Maar goed, je hebt gelijk. Laten we het hier over blije paardjes hebben
Luz_ElenaE schreef:Maanlicht schreef:Dat paard van foto 4 en 5 herken ik volgens mij, kan het dat die in Laren heeft gestaan op een manege?
Nee hij komt van ergens in het puntje van Drenthe tegen Groningen aan. Heeft een een paar maanden in leende gestaan en nu staat die in Deurne alleen in de vakanties komt die hierheen (is me eigen paard)