Rogan, It`s like a dream..

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Lara

Re: Rogan, It`s like a dream..

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-14 19:33

Ach wat jammer nou.. Zo'n mooie outfit, zo lelijk afgewerkt met goedkope(ogende) vleugels.. Erg jammer, want vleugels met witte veren hoeven echt niet duur te zijn en zouden zoiets dan echt afmaken..

Verder wel leuke foto's maar door de vleugels doen ze me niet zo veel :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-14 22:07

xSogno schreef:
Zitten erg leuke foto's tussen.
Hij is echt prachtig ook in het echt! Heb jullie afgelopen zaterdag ook mogen bewonderen in het showteam en wat deden jullie het leuk samen! Leuk zo'n effen vosje tussen al die zwart witjes van de show en de keuringen.

Ik had gehoopt nog meer vosjes te spotten maar helaas. In de stallen liepen er al mensen twijfelachtig langs of het nu een echte tinker was of niet. Maar het is een echte hahaha :j

Hmm Lara, ik heb de foto`s nog eens bekeken maar ik vind het niet storend. Meningen verschillen.

Oh en dan nog iets over uitstekende botjes. Hier ben ik me uiteraard van bewust en is ook de grondreden geweest van onze verhuizing naar onze huidige stal. Helaas heb ik hem niet 1, 2, 3 dik en is ie afgelopen periode ook weer ontzettend gegroeid. Daarbij heeft de dierenarts het volgende gezegd: Je hebt verschillende soorten mensen dik/normaal/dun etc dit komt nu ook eenmaal voor bij paarden.

Het voerschema is iig goed :j

Verder dankjewel voor de verdere leuke reacties :)

Soepkom

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-14 11:33

zijn weer hele mooie fotos geworden en het is volgens mij ook alleen maar leuk on te doen dus snap ik niet dat sommige mensen over hele kleine details vallen zolang ze er zelf plezier en lol in blijven hebben denk ik dat elk negatief commentaar overbodig is

xSogno

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-14 13:54

Blingh schreef:
xSogno schreef:
Zitten erg leuke foto's tussen.
Hij is echt prachtig ook in het echt! Heb jullie afgelopen zaterdag ook mogen bewonderen in het showteam en wat deden jullie het leuk samen! Leuk zo'n effen vosje tussen al die zwart witjes van de show en de keuringen.

Ik had gehoopt nog meer vosjes te spotten maar helaas. In de stallen liepen er al mensen twijfelachtig langs of het nu een echte tinker was of niet. Maar het is een echte hahaha :j

Haha ja jammer he, zelf een bruinbonte en een bruine, in de jubileumshow maar een bruintje helaas haha.
Ja het is zeker wel echte, wat een knapperd joh!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 14:53

:o Nogmaals dankjewel

chrisje20

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 15:01

Mooi gedaan!

happyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 22:58

Het was leuk om Rogan weer voor de lens te hebben.
Zitten echt mooie foto's tussen!

Oryani

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 23:00

Wow, 6 en 11, heerlijk!