Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
RobertMF schreef:Misschien ben ik een muggenzifter, maar een ruin leg je geen roze op. De hengst is al zijn mannelijkheid kwijt en tot overmaat van ramp, leggen jullie hem ook nog eens een keer roze op.
Voor de rest een plaatje van een beestje om te zien
misskrisss schreef:Vroeger was roze juist een mannenkleur.
In Italië zie je dat nog steeds heel veel.
Ik zie dat je probeert om naar je handen toe te rijden ipv naar achteren te werken
Probeer nog meer met je zit en benen naar het bot toe te rijden en halve ophoudingen te maken, je kan op de foto's zien dat je paard nog niet altijd in een goede twee takt gaat in draf. (voorbeen nog aan de grond, achterbeen al van de grond af). Wijkoefeningen kunnen hierbij ook helpen om hem verder los te werken in de knie. En wending om de voorhand om hem los te maken in de kaak bijvoorbeeld, daar word hij weer makkelijker van, net als veel korte stukken halsstrekken, dan kan je daarna ook weer makkelijker naar je hand toe rijden.
En aangezien je zei dat je een perfectionist bent, je teugel is soms gedraaid, persoonlijk vind ik dat dat niet mag
Maestroox3 schreef:Joolien schreef:Ziet er goed uit zeg, probeer alleen niet teveel naar het hoofd van je paard te kijken want je zit soms best scheef
En over het zadel gesproken, op de standfoto lijkt het iets achterover te liggen en soms zit je ook wat verder achterop, ik zou even goed kijken of t zadel wel goed ligt.
Zadel is op maat gemaakt
Maestroox3 schreef:Nee indd maar ik bedoel dat de zadelmaker is langs geweest om het zadel te komen passen hahagho van klapperen heb ik nu niet veel last van
Maestroox3 schreef:Haha neem het zeker niet verkeerd op hoor! Bedankt voor de opmerking!
Ja ga toch eens bellen voor de zekerheid!