Hopelijk gaat ze nog lang mee en heb je nog veel plezier van haar

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
M_D_H schreef:Beloven schreef:Dan gaat er eentje aan de grote ring en eentje aan de 3e/4e ring. en dan doe je je teugel weer aan het pelhalm riempje, is wat vriendelijker.. Op wedstrijd wel verplicht maargoed die doe je niet, en neem aan dat je altijd zo rijd dus beetje onzin om die aan te schaffen
klopt, de KNHS verplicht deze om te gebruiken...
Met een passoabit kun je de kaak van een paard breken, daarom zijn Pelhem riempjes verplicht op wedstrijd...
persoonlijk vind ik dat ze particulier ook verplicht moeten zijn
of een dubbele teugel dat werkt ook
Beloven schreef:Met een pessoa bit kan je niet de kaak van een paard breken, dat is alleen als je er een kinketting onder hangt en dit noem je een pelhalm bit.
Gewoon lekker zo blijven rijden hoor meid!
DestinyJoy schreef:LoveUggs schreef:Hee, ik zie de Dobbeplas en Delfsehout! Is het nieuwe pad in Delfsehout niet zo zwaar meer?
Super leuk ding heb je daar! Lekker genieten!
Klopt! neee dat nieuwe pad is al erg verspreid en gelijk gemaakt. Echt fijn, weet nog wel hoe het eerst was....
LoveUggs schreef:Ja ik ben er al 2 jaar niet meer geweest.. Begin was echt drama.. Was eigenlijk zelfs te zwaar om over te stappen..
Edit; kijk uit hoor bij de dobbeplas.. Het is een heel mooi lang recht pad om te galopperen, maar ook daar is het erg zwaar.. Raad je aan daar stukken af te wisselen.. Heb daar ooit een paardje van 16 overheen laten crossen en de volgende dag had ze onwijs dikke benen..
DestinyJoy schreef:LoveUggs schreef:Ja ik ben er al 2 jaar niet meer geweest.. Begin was echt drama.. Was eigenlijk zelfs te zwaar om over te stappen..
Edit; kijk uit hoor bij de dobbeplas.. Het is een heel mooi lang recht pad om te galopperen, maar ook daar is het erg zwaar.. Raad je aan daar stukken af te wisselen.. Heb daar ooit een paardje van 16 overheen laten crossen en de volgende dag had ze onwijs dikke benen..
Hoe de paden nu zijn valt t mee met hoe mul en zwaar ze zijn! en tuurlijk wissel ik af, ik heb niet de hele rit gegallopeerd hoorwe hebben natuurlijk ook gewoon stukken gedraafd en gestapt