Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Prinslover schreef:Tsjee, dat is nog eens een flinke PRE! Voor zo'n groen jonkie loopt hij mooi fijn ontspannen! Mist natuurlijk kracht, maar hij is pas 4. Ik vind het er vooral heel vriendelijk uit zien, fijn beeld. Veel succes nog met je kanjer!

chamion schreef:Prinslover schreef:Tsjee, dat is nog eens een flinke PRE! Voor zo'n groen jonkie loopt hij mooi fijn ontspannen! Mist natuurlijk kracht, maar hij is pas 4. Ik vind het er vooral heel vriendelijk uit zien, fijn beeld. Veel succes nog met je kanjer!
Ja echt wel. 1.70 en misschien komt er nog wel een cm of 2 bij, gezien zijn leeftijd. Zulke grote ben ik nog niet tegen gekomen. En ook nog wel een mooi kleurtje (ik heb nog nooit een schone schimmel meegemaakt) Wat is zijn afstamming en waar heb je hem vandaan??? Had namelijk voor mezelf de PRE weggestreept omdat ze mij wat te klein zijn (ben zelf ook al ruim 1.75) maar als ze ook rond de 1.70 zijn kan ik die richting weer opzoeken.