Don Damaro 4-jarige PRE @ work in de lentezon

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Annelove16x

Re: Don Damaro 4-jarige PRE @ work in de lentezon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 13:59

Ziet er goed uit!

PrizTwir

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 15:41

@TS ja klopt, die van mij is ongeveer 1.62 ik verwacht dat hij wel 1.65 word, maar die van mij heeft ook super ruime gangen!

wolfopdetop

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 17:57

gaaf paard!

chamion
Huisheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 18:12

Prinslover schreef:
Tsjee, dat is nog eens een flinke PRE! Voor zo'n groen jonkie loopt hij mooi fijn ontspannen! Mist natuurlijk kracht, maar hij is pas 4. Ik vind het er vooral heel vriendelijk uit zien, fijn beeld. Veel succes nog met je kanjer!

Ja echt wel. 1.70 en misschien komt er nog wel een cm of 2 bij, gezien zijn leeftijd. Zulke grote ben ik nog niet tegen gekomen. En ook nog wel een mooi kleurtje (ik heb nog nooit een schone schimmel meegemaakt) Wat is zijn afstamming en waar heb je hem vandaan??? Had namelijk voor mezelf de PRE weggestreept omdat ze mij wat te klein zijn (ben zelf ook al ruim 1.75) maar als ze ook rond de 1.70 zijn kan ik die richting weer opzoeken.

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 19:38

Wat een prachtig paard en wat heb je hem lekker lopen!
Volgens mij weet je prima waar je aan moet werken, gaat vast helemaal goedkomen :)

Gaaf dat ze er ook zo groot bestaan! Ik dacht altijd dat PRE's een beetje ukjes waren, maar niet dus! Leuk!

KimmieCherry

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 19:40

Wauw echt een mooi paard <3
& je hebt hem ook lekker aan het lopen!

WorthTheWait

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 19:44

Ziet er al heel fijn uit!

bamsy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-14 19:58

chamion schreef:
Prinslover schreef:
Tsjee, dat is nog eens een flinke PRE! Voor zo'n groen jonkie loopt hij mooi fijn ontspannen! Mist natuurlijk kracht, maar hij is pas 4. Ik vind het er vooral heel vriendelijk uit zien, fijn beeld. Veel succes nog met je kanjer!

Ja echt wel. 1.70 en misschien komt er nog wel een cm of 2 bij, gezien zijn leeftijd. Zulke grote ben ik nog niet tegen gekomen. En ook nog wel een mooi kleurtje (ik heb nog nooit een schone schimmel meegemaakt) Wat is zijn afstamming en waar heb je hem vandaan??? Had namelijk voor mezelf de PRE weggestreept omdat ze mij wat te klein zijn (ben zelf ook al ruim 1.75) maar als ze ook rond de 1.70 zijn kan ik die richting weer opzoeken.

Don is zijn vader is Don Enamorado en zijn moeder is Alegria LXIX. Ik ben door mijn stalgenoot in aanraking gekomen met dit ras en ook bij haar Don gekocht.
Ze heeft al vaker paarden ik de verkoop gehad met een mooie maat! Moet ook zeggen dat de kleinere vaak groter tonen onder het zadel!! Zou als ik jou was zeker dit ras niet afstrepen, gouden karakter!!
Laatst bijgewerkt door bamsy op 06-04-14 20:12, in het totaal 1 keer bewerkt

bamsy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-14 20:01

Ik mis echt de "vind ik leuk" knop hier dus dan maar even zo:

Voor alle berichtjes geldt:
VIND IK LEUK! +:)+