Mijn nieuwe aanwinst valk merrie Ald Feart's Mierela!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

PeerAppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 17:20

Die Nicole-transformatie-make-under is goed gelukt zeg! :oo In 3 weken van een doodnormale valk naar weer een supergave pony! <3 Wat is je geheim?

edit: Uiteraard getemd voor uitgelicht!

irishuntink

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 17:32

wauw ze is echt heel erg veranderd ze ziet er zo mooie uit nu. spannend dat ze wordt gedekt en wat daar voor kleur weer uitkomt.
super mooie foto"s

Yoline_U

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 17:53

Weer zo'n gave!
Ben benieuwd hoe ze het onder het zadel gaat doen :D

D_Desteny

Re: Mijn nieuwe aanwinst valk merrie Ald Feart's Mierela!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 18:38

Ze is echt heel gaaf Nicole! <3
Dat heb je weer mooi voor elkaar in zo een korte tijd!

l_aura1

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 19:23

Erg leuke merrie, en wat kan ze bewegen! Ik ben erg benieuwd naar haar veulen volgend jaar.

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 22:06

Je hebt er weer goed doorheen weten te kijken. Ze is knap en zal nog vele malen knapper worden! Geniet maar van d'r.

_Megann

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 09:56

Wat een knapperd! Ik vind haar echt al heel erg veranderd! <3

Rachel_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 10:05

Deze is ook wel héél erg knap! Wat voor merk hoofdstel heb je om? Ik vind 'm ook heel gaaf voor mijn pony :)

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 10:37

Ze is enorm opgeknapt al. Wat voor een merrie is de moeder van special en mierela? Heb je daar misschien ook een foto van?

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-14 14:00

Ymor schreef:
Ze is mooi! Ben benieuwd hoe een zadel haar gaat staan

Ik ben daar ook wel erg benieuwd naar maar dit zal pas na de zomer gebeuren, over 2.5 week gaat ze naar de hengst en hopelijk gelijk drachtig *\o/* dan keuringen op het programma en daarnaaaaaa eens het zadel proberen :)

Peelie schreef:
Wauwie wat is ze opgeknapt!

Je kan wel zien dat ze een volle zus van special is. Ze heeft de zelfde uitdrukking.

Heel erg veel plezier met haar en ik ben super benieuwd naar, in de toekomst, ohz foto's!

Ik zie inderdaad in de uitdrukkingen die ze heeft dat ze veel van Special weg heeft en toch is kwa hoofd een echte merrie :P Het is vooral voor mij erg wennen :')

lieskehh schreef:
Gaaf beestje nicole! Ik hou juist wel van dat donkere valk! vind het haar prachtig staan :+:

Ik zou niet weten wat er onder vandaan komt elke dag lijkt ze weer wat anders ene moment komt er een donker plekje boven andere moment zie ik weer een lichter valk appeltje te voorschijn komen.. Ik ben zoooo nieuwsgierig!!

PaysBas schreef:
Mooi, mooier, mooist.... PLAATJE!
Kan ik een cursus hoe maak ik goede en [komt ie weer] mooie roosjes in manen bij jou komen volgen ;-)

Ik vlecht de bovenkant wat slapper en dan vlecht ik strakker, doen touwtje met knopje vast net boven het elastiekje steek ik het er door heen vouw ik het vlecht zoals ik het zou willen druk goed plat en dan steken tot ik het goed vast vind zitten, maar ik vond ze dit keer echt lelijk geworden het is namelijke even aftasten hoe haar manen waren was die pony manen van Special gewend dat vlechte super. Dank je wel :)

zimbabwe schreef:
Mag ik het adres van deze fokker?! Ben wel in voor het veulentje dat de moeder van deze prachtige paardjes draagt!

Ik ben je voor :Y)

PeerAppel schreef:
Die Nicole-transformatie-make-under is goed gelukt zeg! :oo In 3 weken van een doodnormale valk naar weer een supergave pony! <3 Wat is je geheim?

edit: Uiteraard getemd voor uitgelicht!

Veel liefde, aandacht, dingen leren wassen en vlechten? :') ik weet het niet maar al mijn pony's zien er in korte tijd altijd veel anders uit dan ik ze aangekocht heb :P

irishuntink schreef:
wauw ze is echt heel erg veranderd ze ziet er zo mooie uit nu. spannend dat ze wordt gedekt en wat daar voor kleur weer uitkomt.
super mooie foto"s

Ja ik ben heeel nieuwsgierig en kijk nu al uit naar het veulentje *\o/* maar eerst maar even drachtig worden :')

SannevdM schreef:
Je hebt er weer goed doorheen weten te kijken. Ze is knap en zal nog vele malen knapper worden! Geniet maar van d'r.

Ik hoop het ook haha, dank je wel schat <3

Rachel_x schreef:
Deze is ook wel héél erg knap! Wat voor merk hoofdstel heb je om? Ik vind 'm ook heel gaaf voor mijn pony :)

Het is een Premiera Monaco met bling frontriem bij HypoStore :) <3

Rambogirl schreef:
Ze is enorm opgeknapt al. Wat voor een merrie is de moeder van special en mierela? Heb je daar misschien ook een foto van?

Moeder is een palomino STER merrie maar zal dit jaar haar preferent krijgen, was als jonge merrie (veulen enter twenter ect kampioen) Daarna alleen maar veulentjes gehad.
Ik heb zo geen foto van der, ze ziet er ook al best oud uit door de vele veulentjes zodra haar veulentje geboren is ga ik er kijken en neem ik de camera wel mee :)

Irisx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 14:05

Ik vind haar echt super gaaf. Ben helemaal verliefd.

yashilha

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 21:22

Wat een prachtige pony!!

lizet_lara

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 21:25

ze is prachtig <3

sannie007

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 23:07

Die kijkt heerlijk scherp uit d'r ogen, veel plezier samen! :)

Punz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 23:25

Complimenten ook voor de fokker! 2 van zulke mooie fokproducten fokken is geen toeval meer. Is moeder ook een eigen fokprodukt van hem ( eigen merrielijn??), of aangekocht? In ieder geval weet hij wél welke combinaties hij moet maken! Heb je info over de vorige veulens van deze merrie? Als ze op het punt staat preferent te worden zal ze nog meer mooie nakomelingen hebben denk ik zo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 23:29

Wow gaaf dier hoor! , zonde van haar broer maar wow ze mag er zijn!

Heb je al een hengst op het oog?

essie_blue

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-14 08:55

Mooie pony hoor!! Prachtige kleur en je hebt er hele mooie foto's van gemaakt, leuk om te zien wat een goede opknapbeurt en mooie foto's allemaal doen met een pony :D

_SantOs_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-14 09:09

Wow wat is ze al knap geworden in die 3 weken tijd! <3

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-14 10:11

takkie_muis schreef:

IDD Welke hengst heb je op t oog voor dr?

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-14 11:04

sannie007 schreef:
Die kijkt heerlijk scherp uit d'r ogen, veel plezier samen! :)

Het is ook absoluut geen trapzak en wakker en goed bij de les zeg maar :')

Punz schreef:
Complimenten ook voor de fokker! 2 van zulke mooie fokproducten fokken is geen toeval meer. Is moeder ook een eigen fokprodukt van hem ( eigen merrielijn??), of aangekocht? In ieder geval weet hij wél welke combinaties hij moet maken! Heb je info over de vorige veulens van deze merrie? Als ze op het punt staat preferent te worden zal ze nog meer mooie nakomelingen hebben denk ik zo.

Fokker liet vol trots zien in welke stal de moeder, Special en Mierela geboren waren hij heeft de moeder inderdaad zelf helemaal gefokt (Ald Feart's) ik heb voor de rest niet heel veel over de nakomelingen gesproken hoe of wat, er was behoorlijk wat jaartjes terug een hengst naar duitsland gegaan uit deze moeder en ook goedgekeurd ect de beste oude man weet niet allemaal meer waar zijn fok producten zijn.
Het was af en toe best moeilijk te begrijpen dat friese boerse accent :') Op dit moment heb ik tevens een optie op het veulen wat nog in moeders buik zit :')

takkie_muis schreef:

Over 2.5 week gaat ze naar Hesselteichs Golden Dream, een 13 jarige duitse rijpony hengst gaat ze paar dagen in duitsland logeren :)

Afbeelding

Ben zeer benieuwd wat er uit gaat komen alle opties staan open van valk, perlino, palomino, vos, bruin, smokey cream, smokey black, cremello :P

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-14 11:06

Dus het zou zomaar zo kunnen zijn dat je er straks drie hebt haha. Gaat snel bij jou.

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-14 11:08

Ymor schreef:
Dus het zou zomaar zo kunnen zijn dat je er straks drie hebt haha. Gaat snel bij jou.

Ssstttt... Denk dat mijn vriend nog niet klaar is voor die gedachten :') Geluk dat veulentjes in de opfok kunnen :P

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-14 11:09

Wat heb jij toch weer altijd de stoerste paardjes :D
Wat een knappie!

_SantOs_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-14 11:29

Nicole schreef:
Ymor schreef:

Ssstttt... Denk dat mijn vriend nog niet klaar is voor die gedachten :') Geluk dat veulentjes in de opfok kunnen :P

:') _O- _O-
succes met het hem vertellen haha

Bengell

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-14 11:34

Damnn wat een beauty <3