edit: Uiteraard getemd voor uitgelicht!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Ymor schreef:Ze is mooi! Ben benieuwd hoe een zadel haar gaat staan
Peelie schreef:Wauwie wat is ze opgeknapt!
Je kan wel zien dat ze een volle zus van special is. Ze heeft de zelfde uitdrukking.
Heel erg veel plezier met haar en ik ben super benieuwd naar, in de toekomst, ohz foto's!
lieskehh schreef:Gaaf beestje nicole! Ik hou juist wel van dat donkere valk! vind het haar prachtig staan
PaysBas schreef:Mooi, mooier, mooist.... PLAATJE!
Kan ik een cursus hoe maak ik goede en [komt ie weer] mooie roosjes in manen bij jou komen volgen
zimbabwe schreef:Mag ik het adres van deze fokker?! Ben wel in voor het veulentje dat de moeder van deze prachtige paardjes draagt!
PeerAppel schreef:Die Nicole-transformatie-make-under is goed gelukt zeg!In 3 weken van een doodnormale valk naar weer een supergave pony!
Wat is je geheim?
edit: Uiteraard getemd voor uitgelicht!
irishuntink schreef:wauw ze is echt heel erg veranderd ze ziet er zo mooie uit nu. spannend dat ze wordt gedekt en wat daar voor kleur weer uitkomt.
super mooie foto"s
SannevdM schreef:Je hebt er weer goed doorheen weten te kijken. Ze is knap en zal nog vele malen knapper worden! Geniet maar van d'r.
Rachel_x schreef:Deze is ook wel héél erg knap! Wat voor merk hoofdstel heb je om? Ik vind 'm ook heel gaaf voor mijn pony
Rambogirl schreef:Ze is enorm opgeknapt al. Wat voor een merrie is de moeder van special en mierela? Heb je daar misschien ook een foto van?
sannie007 schreef:Die kijkt heerlijk scherp uit d'r ogen, veel plezier samen!
Punz schreef:Complimenten ook voor de fokker! 2 van zulke mooie fokproducten fokken is geen toeval meer. Is moeder ook een eigen fokprodukt van hem ( eigen merrielijn??), of aangekocht? In ieder geval weet hij wél welke combinaties hij moet maken! Heb je info over de vorige veulens van deze merrie? Als ze op het punt staat preferent te worden zal ze nog meer mooie nakomelingen hebben denk ik zo.
takkie_muis schreef:Wow gaaf dier hoor! , zonde van haar broer maar wow ze mag er zijn!
Heb je al een hengst op het oog?