goh nienke wat groeit noah toch snel! geniet van de foto's op Facebook maar deze mogen er ook zeker zijn! leuk dat je een naamgenoot van mij hebt gekocht! heb je mambo nog?
Mis alleen nog een rose randje op het dekje dan is het echt compleet, hihi Leuk dat jullie bixies rijden, is zo leuk voor kinderen veel succes verder, komt vast goed!
Gefeliciteerd ! Noah en Roosje zijn een leuke combinatie . Roosje is een mooie tinker. En haar jasje is echt schattig ! Veel succes met de komende Bixi wedstrijden.
Roos, Ja ze gaat hard Maar heeft ook zo z'n voordelen. Mambo is verkocht. Dit werkt toch wat beter voor onze familie Ze wordt overal voor ingezet namelijk, bij mij en Noah onder het zadel en de bedoeling is uiteindelijk dat ze ook met Paul voor de kar kan.
Tja dat Roze randje langs het dekje... ik mis hem zelf ook maar moet ff kijken of ik een mooie kan vinden nog
Manda
Geplaatst: 03-04-14 09:18
Ziet er echt goed uit!!
Respect voor jouw mee rennen de hele proef haha, ik zou het besterven
Whahaa Heb ik ook last van hoor... Maar goed gaat steeds beter, thuis oefenen we ook de proef en dan ren ik ook vaak mee en dan is de bak 2x zo groot (helaas) Goed voor de conditie denk ik dan maar