Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
XxJustinexX schreef:Ik ga vrijdag heenGewapend met camera maar ook vooral om eens te kijken wat dit event inhoud,dit is de eerste keer dat ik heen ga.
Al hoop ik inderdaad dat het niet een en al hond is eerlijk gezegd![]()
Zie liever wat meer paard en katten/knaagdieren
ohh hoelaat moet je met je ezeltje? Lijkt me super om te zien!
Kleine_Reijn schreef:Oeeeh, Waalwijk! Had bijna gevraagd of ik met je mee kon rijden!! XD
Vrijdagochtend ga ik vanuit Waalwijk naar het AE toe.. xD
Maar het is echt leuk!!
Amable schreef:Het is niet zo heel gek dat het veel hond en paard is, met andere dieren is het lastiger om shows en demo's verzorgen. Maar er zijn natuurlijk wel ook heel veel andere dieren. Veelal kan je in het betreffende gedeelte nader kennis maken met deze diersoorten. De roofvogels zitten bijv vaak allemaal bij de stand, daar kan je dan met de dieren op de foto en kan je ook vragen stellen enzo. In smallworld kom je alle knaagdieren en reptielen tegen. In het katten gedeelte heb je heel veel katten zitten en vaak kan je ook daar wel wat aaien. Het boerderij dieren gedeelte geeft ook de mogelijkheid om veel vragen te stellen, informatie te krijgen en vorig jaar kon je er ook koeien aaien enzo.
Er zijn dus wel veel verschillende dieren, maar de meeste demo's worden door honden en paarden verzorgt, logisch lijkt me.
Dan geef ik ook in samenwerking met Fjord Ukie en het fjorden stamboek een VD demo
Annepanne92 schreef:Kleine_Reijn schreef:Oeeeh, Waalwijk! Had bijna gevraagd of ik met je mee kon rijden!! XD
Vrijdagochtend ga ik vanuit Waalwijk naar het AE toe.. xD
Maar het is echt leuk!!
Ooh, moet je ook terug naar Waalwijk?![]()
Heb er zo'n zin in! 1 dag met hond ernaartoe, 1 dag met camera en de andere dag lekker genieten van de dingen die ik nog niet gezien heb
Amable schreef:Het is niet zo heel gek dat het veel hond en paard is, met andere dieren is het lastiger om shows en demo's verzorgen. Maar er zijn natuurlijk wel ook heel veel andere dieren. Veelal kan je in het betreffende gedeelte nader kennis maken met deze diersoorten. De roofvogels zitten bijv vaak allemaal bij de stand, daar kan je dan met de dieren op de foto en kan je ook vragen stellen enzo. In smallworld kom je alle knaagdieren en reptielen tegen. In het katten gedeelte heb je heel veel katten zitten en vaak kan je ook daar wel wat aaien. Het boerderij dieren gedeelte geeft ook de mogelijkheid om veel vragen te stellen, informatie te krijgen en vorig jaar kon je er ook koeien aaien enzo.
Er zijn dus wel veel verschillende dieren, maar de meeste demo's worden door honden en paarden verzorgt, logisch lijkt me.

XxJustinexX schreef:Ik ga vrijdag heenGewapend met camera maar ook vooral om eens te kijken wat dit event inhoud,dit is de eerste keer dat ik heen ga.
Al hoop ik inderdaad dat het niet een en al hond is eerlijk gezegd![]()
Zie liever wat meer paard en katten/knaagdieren
ohh hoelaat moet je met je ezeltje? Lijkt me super om te zien!
Ambassadeursdag voor paraveterinairen. Al de 3e keer wordt dit
Gratis spullen