Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dyonne schreef:Vorig jaar had ik al eens een foto gezien van haar, maar toen was ik niet op zoek. Nu het toch weer ging kriebelen vroeg ik Berry Bakker (van http://cunerawelshcobs.nl/) of hij niet wat wist voor mij. Toen ik te horen kreeg dat deze pony eventueel te koop was wist ik het eigenlijk al. Nog wel verder rond gekeken, maar mijn aandacht en vooral gevoel bleven naar haar gaan. Een hele spannende tijd, want iets uit Wales kopen is toch anders dan in Nederland, zeker met alles erom heen. Dus met support van Berry haar gekocht. En vorige week is ze naar Nederland gekomen.
Ze heet Scarlet, is een Welsh Cob natuurlijk.![]()
v. Donys President
mv. Newydd Lloyd
Ze wordt in mei 2 jaar.
1. Vorige week woensdagochtend kwam ze aan:
[ Afbeelding ]
Dyonne schreef:Dank jullie.
Ja, Owen heeft haar gebracht.
Hihi Jans, wilde al reageren dat niet iedereen het leuk vindt, maar het staat mij nu al helemaal aan.
Syrianda, ja weer een echte puppy. Alleen is Carwyn nou wel puppy af eigenlijk, die noemde ik nog altijd mijn ukkie.
Hihi Dribbelkont, eigenlijk niet via een website. Eventueel zijn er leuke via de sale in Wales te koop. Maar verder is het vooral via via. Berry heeft me in dit geval geholpen, want deze komt van de fokker. En stond nu verder nergens aangeboden.
Dus je moet vooral mensen kennen denk ik.
Uhm elodiexdidi, ze blijft lekker hier.
PrimaDonna, ja, ze lag de tweede dag al. Toen stond ze nog apart, maar ook eenmaal in de groep ging ze snel liggen. Wel superfijn.
Daarom had ik ook al snel het halster af, ze was goed te halsteren.
Sinds vandaag heeft ze voor dagelijks gebruik een touwhalster gekregen. Gewone halsters gebruik ik eigenlijk alleen op de trailer etc.
[ Afbeelding ]