Prachtige foto's hoor !Maar eerlijk is eerlijk, voor mij zijn de foto's wel verpest door een veelste lage los zittende sidepull..
Gelukkig Stoor ik me er totaal niet aan, vind het juist wel leuk in deze sfeer! Bedankt allemaal! Ik vrees dat ik zei maar allemaal moet bestellen haha!
Kan niks anders zeggen; wat een prachtige foto's!De band van jullie spat eraf, zit ook een prachtig sfeertje in!
Ik zou er niet eentje uitkiezen om te vergroten, ik zou er gewoon mee gaan behangen.Wát een topfotografe is Lione, ik ben echt zeer te spreken over haar werk.
Wat een geweldige foto's Jolijn! Echt prachtig!Ik zou nr 5 als reuze poster ophangen echt geweldig mooi die!
Wat een mooie sprookjes achtige foto's zijn het geworden hou echt van deze sfeer, en jullie staan er heel mooi op samen, ik zou voor 5 en/of 7 gaan..
Ik zou voor 4 gaan, in die foto herken ik jullie direct. Zoals ik jullie gezien heb bij de fotomeeting in de Lommelse Sahara. (Volgens mij heb ik nog steeds jou foto's niet doorgestuurd, shame on me )
Wauw, gewoon prachtig! Je kan ook echt zien dat jullie een hechte band hebben samen, de foto's vertellen echt een verhaal!
SheeNegro schreef:Ik zou voor 4 gaan, in die foto herken ik jullie direct. Zoals ik jullie gezien heb bij de fotomeeting in de Lommelse Sahara. (Volgens mij heb ik nog steeds jou foto's niet doorgestuurd, shame on me )Ze zijn nog steeds welkom hoor Leuk dat je ons daar zo in herkent!