en het is natuurlijk geweldig om met ze allebei tegelijk op stap te kunnen! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en het is natuurlijk geweldig om met ze allebei tegelijk op stap te kunnen!
.
. Ik ben begonnen met kleine stukjes en het heeft even geduurd voordat ik de ideale optoming had gevonden maar nu gaat het super.
.
Heerlijk ook om zo met beide op pad te kunnen lijkt me!
. Een tijdje met kaptoom geprobeerd maar dat vond ik alleen met de kaptoom zonder ketting een oplossing anders vond ik het te scherp (zonder ketting werkt het overigens super). Maar meestal doe ik het handpaard gewoon het bitloze hoofdstel om, dat werkt tot nu toe het beste. Ik moet wel zeggen dat ik klikteugels meeneem om te leiden die zijn een stuk langer, dan heb ik meer speelvrijheid als een van de twee bijvoorbeeld in de draf ineens op de rem gaat om te mesten
.
.
. Misschien kun je er een keertje een op MP op de kop tikken?
. Hangt er ook een beetje vanaf welke ik aan de hand meeneem.
. De een wil nog wel eens ineens stil gaan staan en het kinsgekruisde hoofdstel bestaat alleen uit een kopstuk en neusriem dus die trek ik dan zo van zijn hoofd af
. Sees schreef:Nou ja wel enigszins. De een wil nog wel eens ineens stil gaan staan en het kinsgekruisde hoofdstel bestaat alleen uit een kopstuk en neusriem dus die trek ik dan zo van zijn hoofd af
.