Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
PrimaDonna_ schreef:@Betuwe: Ik zat toen der tijd te twijfelen of ik hem naar Harry's Horse zou opsturen, niet gedaan maar nu ik dit lees wel een beetje spijt van. Misschien kan ik het nog laten doen, extra cap is altijd handig![]()
@TS: Ik ga nog even kijken hoor of ik hem open snijd
Murthul schreef:[RUI] oude HH Cap ontleed!
Dit is een topic van een andere bokker die een cap uit elkaar heeft gehaald, voor de geinteresseerde
Dit is wel n behoorlijk ander model, ben benieuwd hoe deze is opgebouwd vanbinnen!
De voering ging wat moeilijk en ook de bovenste harde laag wou er lastig af (mijn vader heeft hem er voor me af getrokken
). Voor de rest was het vooral veel lijm, maar het zag er wel stevig uit. 

)

, ze is bont en blauw maar kan het allemaal nog na vertellen. Wat nog maar de vraag was wanneer ze geen cap droeg.
Kafu schreef:Een stalgenoot van mij ging van de week even lekker buiten stappen. Langs een grote tuin met daarin een hond die naar het hek kwam toegerend. Paard schrok en sprong hierdoor op de weg, stalgenoot viel van het paard werd meegesleurd en kwam met haar hoofd tegen de stoeprand aan. Gelukkig een cap op, ze is bont en blauw maar kan het allemaal nog na vertellen. Wat nog maar de vraag was wanneer ze geen cap droeg.
dito schreef:kijk dit soort topics vind ik nou zo goed! zo word men weer even bewust van de gevaren die er zijn als je rijd zonder cap! fijn dat het goed is afgelopen. Is ook een ding van niks he als je hem zo ontleed ziet liggen

was ook blij dat ik mn cap op had !