Black Beauty @ Fotoshoot Zeegse

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Peelie

Re: Black Beauty @ Fotoshoot Zeegse

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-14 09:51

Ik vind het er erg mooi uit zien en ik snap de meerwaarde van stang en trens wél. Zeker voor op een website, het geeft toch het idee van goed geschoolde paarden, ondanks dat ze prima op een trens kan. Het geeft toch de uitstraling van een hooger opgeleid paard, meer dan B iig.

Wat voor niveau rij je normaal met haar?

Blixem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-14 10:13

Mooie plaatjes

eliane000

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-14 12:06

wauwieeee heel mooi!
vooral dat je in wedstrijdoutfit gegaan bent !

spookyskippy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-14 12:10

mooie foto's echt een leuk paard <3

misskrisss

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-14 12:27

UltimOo schreef:
Bedankt voor de reacties!! :)

over de S&T, er staat nergens dat ik het "stoer" vind om mee te rijden, de eigenaar van het paard wou graag zulke foto's, en ik heb vaker paarden met S&T gereden, dus weet prima hoe ik er mee om moet gaan.. als ik de stang nou compleet horizontaal had, en de trens teugel helemaal los, dan mag je er over gaan zeuren. zo ver ik zelf weet en zie hinder ik mijn paard hier nergens mee, en loopt ze normaal thuis op een simpel trensje super fijn :)

Ik zie anders dat de stang wel op bijna alle foto's horizontaal staat, en ik denk dat de mensen daarover vallen.

Je hebt in elk geval goed je best gedaan voor de shoot, dat is duidelijk te zien. Mooie outfit, alles past goed bij elkaar en een prachtige omgeving.

Hubbels

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-14 13:05

Mooie foto's, ik heb geen ervaring met het rijden van S&T dus geen commentaar hierover.

Ik vind de pijpkousen wel wat storend, snap wel dat je ze om hebt maar het siert de foto niet

DaphneR93

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-14 13:10

Het eerste wat ik zag is idd een horizontaal getrokken stang. Ik zelf vind dat zonde want als je de foto's wilt gebruiken voor een proffesionele uitstraling straalt dat het hierdoor niet dat uit op een hoop mensen die kennis hebben. Mist het doel een beetje, maar verder is het een prachtig paard en zijn het hele mooie foto's geworden!

ogidni

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-14 13:31

Wauw, plaatje van een paard.
Helaas viel bij mij ook het gebruik van de stang op, de hoek is erg groot, op sommige foto's tegen horizontaal aan en werkt daardoor teveel in. Normaal heb ik helemaal niets tegen op het gebruik van stang en trens, vind juist dat het erg mooi kan zijn.
Ik zou voor de website niet voor deze foto's gaan, het wekt de indruk dat het paard teveel op de hand gereden wordt terwijl dat hoogstwaarschijnlijk niet zo is.

De laatste foto vind ik daarom ook het mooist

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-14 13:38

Mooie foto's alleen vind ik de witte bandages niet echt mooi, vind het gezicht een beetje storend. Zonder bandages had ik het een mooier gezicht gevonden.

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-14 14:29

DaphneR93 schreef:
Het eerste wat ik zag is idd een horizontaal getrokken stang. Ik zelf vind dat zonde want als je de foto's wilt gebruiken voor een proffesionele uitstraling straalt dat het hierdoor niet dat uit op een hoop mensen die kennis hebben. Mist het doel een beetje, maar verder is het een prachtig paard en zijn het hele mooie foto's geworden!

De stang is echt niet horizontaal "getrokken" hoor.
Als je de laatste foto goed bekijkt, zie je dat de stang ook iets in een hoek staat, terwijl ik mn teugels daar los heb hangen.
Tussen de portret foto's en de rij foto's Door hebben we foto's gemaakt aan de longeerlijn, toen heb ik mijn stang van het hoofdstel gehaald, en later er weer aan gemaakt. Zag later pas dat ik hem eigenlijk iets te laag had hangen, waardoor de stang idd wat in een hoek gaat staan..
Maar goed geniet verder verantwoording afleggen, normaal rij ik dit paard hier nooit mee, en heb de foto's geplaatst omdat ik het leuk vond om ze met jullie te delen, niet om alleen maar commentaar over het hoofdstel te krijgen.

Flora_horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-14 15:13

Foto 6 vind ik erg mooi! Dat met de stang valt best mee, je moet denk ik je kettinkje wat strakker doen, dan staat hij waarschijnlijk wel recht als je de stangteugel los hebt. Voor het beeld was het idd mooier geweest als je de stang iets losser liet, maar zoals je al zei was het eenmalig dus mij hoor je niet klagen ;) mooie fries trouwens!

Laura01234

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-14 16:20

wat een super gave en chique foto's zeg!!

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-14 17:28

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-14 17:45

UltimOo schreef:
DaphneR93 schreef:

De stang is echt niet horizontaal "getrokken" hoor.
Als je de laatste foto goed bekijkt, zie je dat de stang ook iets in een hoek staat, terwijl ik mn teugels daar los heb hangen.
Tussen de portret foto's en de rij foto's Door hebben we foto's gemaakt aan de longeerlijn, toen heb ik mijn stang van het hoofdstel gehaald, en later er weer aan gemaakt. Zag later pas dat ik hem eigenlijk iets te laag had hangen, waardoor de stang idd wat in een hoek gaat staan..
Maar goed geniet verder verantwoording afleggen, normaal rij ik dit paard hier nooit mee, en heb de foto's geplaatst omdat ik het leuk vond om ze met jullie te delen, niet om alleen maar commentaar over het hoofdstel te krijgen.

Nou hé, goed dan... Bijna horizontaal getrokken. Vind ik nog steeds teveel.

Wel mooie foto's. Prachtig paard ook. Ik snap ook wel de meerwaarde van mooi S&T gebruik op foto's en waarom je daarvoor kiest tijdens een fotoshoot. Het heeft toch iets moois... En als je er ervaring mee hebt om ermee te rijden, dikke prima. Vind het alleen heel erg jammer van de bijna horizontale stang. Doet afbreuk aan de foto's.

MartyMcfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-14 17:51

hele gave foto's!

KingYasFenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-14 17:55

mooi dier! :D
vind de foto's ook echt super gaaf geworden omdat jij zo heerlijk in het net bent!
doet echt meerwaarde! :D

inderdaad jammer van de S&T, vind ook wel raar dat je daar mee wil 'pronken' op je site, ik zou er juist niet trots op zijn, maar iedereen zijn eigen ding natuurlijk..

_Nann_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-14 20:09

ik vind de allerlaatste foto erg mooi, wel jammer dat de amazone op elke foto naar haar handen kijkt ipv voor zich uit.

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-14 20:12

Je reed haar heel netjes en rustig! De foto's zijn ook echt heel mooi geworden :D

maritbrouwer

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-14 20:24

Gave foto's ! Mooi paard en mooi setje !

AnneloesF

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-14 20:47

Blijft een knappe fries Esther.
S&T kan nu weer in de kast voor de komende 3 klasses ;)

Annelove16x

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-14 20:56

Prachtig _/-\o_

alexonline

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-14 21:31

nice

Ponylove1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-14 21:50

super mooie foto's!!!!

patrick1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-14 22:14

Hey topper super mooie foto's en laat ze lekker kletsen!
TS en ik trainen samen met nog iemand Friezen voor deze stal en we trainen al onze paarden gewoon op simpele watertrenzen indd!
De meerwaarde van een S&T snap ik daar in tegen wel zoals eerder gezegd geeft en een goed beeld van goed geschoolde paarden!
Foto's zien er super uit en we weten dat onze paarden zowel met als zonder S&T prima lopen :D

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-14 22:19

Wat een gave foto's zeg!