Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
UltimOo schreef:Bedankt voor de reacties!!
over de S&T, er staat nergens dat ik het "stoer" vind om mee te rijden, de eigenaar van het paard wou graag zulke foto's, en ik heb vaker paarden met S&T gereden, dus weet prima hoe ik er mee om moet gaan.. als ik de stang nou compleet horizontaal had, en de trens teugel helemaal los, dan mag je er over gaan zeuren. zo ver ik zelf weet en zie hinder ik mijn paard hier nergens mee, en loopt ze normaal thuis op een simpel trensje super fijn
DaphneR93 schreef:Het eerste wat ik zag is idd een horizontaal getrokken stang. Ik zelf vind dat zonde want als je de foto's wilt gebruiken voor een proffesionele uitstraling straalt dat het hierdoor niet dat uit op een hoop mensen die kennis hebben. Mist het doel een beetje, maar verder is het een prachtig paard en zijn het hele mooie foto's geworden!
UltimOo schreef:DaphneR93 schreef:Het eerste wat ik zag is idd een horizontaal getrokken stang. Ik zelf vind dat zonde want als je de foto's wilt gebruiken voor een proffesionele uitstraling straalt dat het hierdoor niet dat uit op een hoop mensen die kennis hebben. Mist het doel een beetje, maar verder is het een prachtig paard en zijn het hele mooie foto's geworden!
De stang is echt niet horizontaal "getrokken" hoor.
Als je de laatste foto goed bekijkt, zie je dat de stang ook iets in een hoek staat, terwijl ik mn teugels daar los heb hangen.
Tussen de portret foto's en de rij foto's Door hebben we foto's gemaakt aan de longeerlijn, toen heb ik mijn stang van het hoofdstel gehaald, en later er weer aan gemaakt. Zag later pas dat ik hem eigenlijk iets te laag had hangen, waardoor de stang idd wat in een hoek gaat staan..
Maar goed geniet verder verantwoording afleggen, normaal rij ik dit paard hier nooit mee, en heb de foto's geplaatst omdat ik het leuk vond om ze met jullie te delen, niet om alleen maar commentaar over het hoofdstel te krijgen.