Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SuperAssie schreef:Gave foto's, die manen zo wapperend in de wind! Echt, geef Andor maar een beetje van die manenik hoef niet veel hoor, 10cm is genoeg en jij mist het toch niet want het groeit schijnbaar als kool
Prinslover schreef:Zo manen, waar ga je met die haflinger naar toe! Jeetje wat een bos, prachtig! Ik mis op de foto's wat activiteit van achter, waardoor ze er aan de voorkant ook net niet fijn doorheen komt. Die wordt later wel beter (foto 14) . Maar verder ziet het er wel ongedwongen en ontspannen uit
!
leeneliefje schreef:wow wat een manen! Heb je daar niet ontzettend veel werk aan?
Hoe doe je dat met springen of buitenrijden?
Lijkt wel een my little pony
Ik vind jullie een ontzettend leuke combinatiewel lijkt het alsof je veel gewicht in je hand neemt, klopt dat? Misschien zoals @prinslover zegt te weinig activiteit in de achterhand.
Is natuurlijk ook nogal zwaar, zo'n pak manen.
Shariie schreef:Wauw! Die manen! Meestal vind ik heel erg lange manen er snel dof en 'dood' uitzien, maar deze zijn werkelijk geweldig!
pjmpaarden schreef:wauw wat doe jij met die manen?
IlovePuk schreef:Ziet er fijn en ontspannen uit!
Schijnt de zon eens hè is het weer niet goed![]()
Maarehh, ben ik nu de enige die zulke lange manen echt te lang en lelijk vind?
EmmaxxxChica schreef:Zo zeg dat zijn nog eens manen! Heel mooi.
Ik zou wel proberen je bovenlichaam ietsje meer terug te houden en wat meer op je kont te gaan zitten, verder ziet het er goed uit