Zo, eindelijk even tijd om uitgebreid te reageren op iedereen 
VisibreTeam, stel dat ik Ti zou kunnen kopiëren, mag ik dat wel gelijk 6358 keer doen, denk ik zo 
Hoewel Dais dit keer meer showde dan Ti. Ti kan het wel, totdat je je camera pakt, dan is hij het ineens vergeten
turtlelito, op pagina 2 heb je kunnen zien dat Ti gelukkig een fijn modderplekje heeft kunnen vinden, anders had hij nooit kunnen Zussiehappen en daar houdt hij zo van 
sajavado schreef:vandaag zeiden cynthia en ik ook al, jezus wat is Fi gegroeit! ik had de babbies al een paar weken niet gezien, en normaal hing ik altijd op haar(zoals je op een bar "hangt") en nu hing ik niet meer lekker, madam was echt gegroeit!
Nou, ik had Fi een week geleden nog gezien, maar MG! Ik weet niet wat er met dat beest is gebeurd de afgelopen week, maar ze was echt ineens GROOT! 
Chary, dan moet je opschieten, want als hij al te stelen is, is hij denk ik allang gestolen voordat jij er bent 
En zeg je nou echt dat Fi een aannemelijk hoofdje heeft?
Je bedoelt zeker stronteigenwijs met een additude van hier tot de maan en terug?
Bonjour, de mutsenclub heeft lekker rond gestuiterd op de wei, of moet ik zeggen 'rond ge-golfbald'? 
Thanks, Ninke 
Wendy1978, het is niet echt een bende van ellende hoor, het zijn alle drie schatjes! Hoewel, Ti en Fi samen...
JoSav, ik zie echt niet dat ze op elkaar lijken 
Wel zie ik soms in Ti zijn oogjes een echte Dais-blik en die heeft Fi soms ook, maar dat is ook het enige..
Mooi is die laatste foto van Fi hè, Pretty?
De mooiste foto's heb ik vaak van Ti, dus ik ben echt heel erg blij met deze van Fi!
IsaCalixa, Daisy's moeder ken je denk ik niet, dat was geen bekende merrie, maar Star is haar vader 
Ginam, ja, zeg dat wel
En helaas heeft Fi ook het rollen ontdekt...
Alya_4Ever, dat doe ik ook zeker! Ik ben denk ik echt de gelukkigste paardenbaassie op aarde 
Nou sanne, zeg eens iets wat je nog niet eerder hebt gezegd 
Set_elkol, echt hè
deonderlippies van Dais en Fi zijn te lang en die van Ti is te kort