Mijn paard neemt mij niet serieus!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Nynke_Mandy

Re: Mijn paard neemt mij niet serieus!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 19:00

Oeh wat een knapperd <3 <3

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 19:03

Ik geniet van je filmpje en foto's echt leuk *\o/*

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 19:27

Haha gekke Muzanna! wat een prachtige merrie is ze toch :+:

Quiir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 19:30

Ik heb niks met Akhal-Tekes, maar wat is deze leuk zeg!

JoSav

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-14 20:41

FLOVE: ja, die kreeg ik er gratis bij, hihi. Ik wilde zo graag een zwarte, maar werd verliefd op deze. :))

AppleDumplin: dankjewel. :o Ik ben ook erg trots op haar.

Morganlefay: haha, ja daar heb je wel gelijk in. In Turkmenistan is winter meestal eens een regenbuitje en bij extreme uitzondering eens sneeuw. En dat is dan van dat droge spul want tja... 90% woestijn he? Vorst is nog niet eens zó ongehoord. Maar dan neemt ze het er in het natte, koude Nederland natuurlijk van zodra het weer eens ergens op lijkt qua weer. :j

Snollygoster: Tja, verschillende gedaantes, he? Ik vergat ook wel even dat ze normaal zo lekker nuchter is en nergens op reageert. En dan nu ineens zo'n stuiterbal zodra het zonnetje zich eens goed laat zien. Qua kleur hangt het af van de hengst die ik kies. Ik heb momenteel een valk hengst en een bruine op het oog. Qua kleur kan daar van alles uitkomen. :j

Nynke_Mandy: dankje! :D :D

Will65: Haha, dankjewel. :D

set_elkol: dankje, Katja. Het is af en toe echt een mafkees. Ik vrees ervoor wat voor monster het misschien wel wordt als ze drachtig is (ooit... of dit jaar... geen idee). Dan gaan de hormonen natuurlijk helemaal alle kanten op.

Love_Swing: Dankje! Haha, dat hoor ik vaker. Meestal in de variant "wat een lelijk ras, maar die van jou is wél mooi" (zie ook onderschrift, haha). :)) :+ En meestal wordt ze voor een ander ras aangezien of "hee, daar zit Arabisch bloed in he?" :P Mensen denken toch al snel heel cliché aan van die iele, langgelijnde paarden. :Y)

Kim

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 20:44

Wow wat een prachtig paard :oo Haha maf beest :')

tinkermiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 20:48

Regel nummer 16 waarom merries beter zijn dan ruinen: Je merrie is zo dol op jou, dat als ze de lentekolder in de kop krijgt, ze je uitnodigt om mee te doen!

Wat daarom rent ze natuurlijk weer telkens naar je toe... "waar blijf je nou!?"

Quiir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 21:10

JoSav schreef:
Love_Swing: Dankje! Haha, dat hoor ik vaker. Meestal in de variant "wat een lelijk ras, maar die van jou is wél mooi" (zie ook onderschrift, haha). :)) :+ En meestal wordt ze voor een ander ras aangezien of "hee, daar zit Arabisch bloed in he?" :P Mensen denken toch al snel heel cliché aan van die iele, langgelijnde paarden. :Y)

O ik vind ze niet persé lelijk, maar heb er gewoon niet zo veel mee haha.

En ik zie ze inderdaad ook als iele paardjes :o Maar dat komt omdat ik er niet veel ervaring mee heb en alleen foto's zie haha.

Edit: Heb trouwens het topic in je onderschrift even bekeken haha, ik bedoel het niet om beleefd te zijn hoor ik vind deze echt leuk :')

lvdgraaff

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 21:16

Wat een mooierd!!

donnar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 21:24

Wat is ze toch leuk, en de evil eye! :')

JoSav

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-14 21:41

suussuus76 schreef:
Regel nummer 16 waarom merries beter zijn dan ruinen: Je merrie is zo dol op jou, dat als ze de lentekolder in de kop krijgt, ze je uitnodigt om mee te doen!

Wat daarom rent ze natuurlijk weer telkens naar je toe... "waar blijf je nou!?"

_O- *vind ik leuk* Zou dat het zijn? Dan ben ik dus voor niks bang van d'r, haha. *\%/*
Maar ze wil idd wel vaak spelen en samen rennen en gek doen is dan toch wel favoriet. Merries zijn gewoon te gek. 8-) Dat blijkt wel weer, haha.

Kimmms: dankjewel! :D :D

Love_Swing schreef:
O ik vind ze niet persé lelijk, maar heb er gewoon niet zo veel mee haha.

En ik zie ze inderdaad ook als iele paardjes :o Maar dat komt omdat ik er niet veel ervaring mee heb en alleen foto's zie haha.

Edit: Heb trouwens het topic in je onderschrift even bekeken haha, ik bedoel het niet om beleefd te zijn hoor ik vind deze echt leuk :')

Oh haha, zo bedoelde ik het niet hoor. :P Ik denk dat mensen die haar niet mooi vinden gewoon niet reageren in mijn topic. :Y) En de meeste mensen kennen het ras alleen van de (vaak foute) foto's die in paardenboeken staan of bovenaan in google verschijnen (vooral de bekende en oude foto van de palomino Kambar). Ze hebben daardoor meestal geen idee hoe ze echt zijn en dat er drie types zijn, waarvan die "iele" er 1 is (en de meeste foto's zijn van 2-jarigen in renconditie... ook niet helemaal eerlijk natuurlijk). In Nederland en België zijn er iig niet heel veel dus dan is het lastig om echt ervaring met het ras op te doen natuurlijk. En dan blijft dat cliché beeld toch bestaan. :j Ik ben iig helemaal verslingerd aan het ras maar hou ook wel meer van de wat massievere types.

lvdgraaff: bedankt! :D

donnar: ja, ernstig he? Ze kan me echt vanuit haar ooghoeken zo heel precies in de gaten houden. Met haar enge woestijn ogen. :')

shinehorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 21:45

Haar geruststellen, en haar gewoon op haar gemak stellen, misschien is ze gewoon blij dat ze ook weer wat vaker in het zonnetje de wei op kan.
Laatst bijgewerkt door shinehorse op 09-03-14 21:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Snollygoster

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 21:50

shinehorse schreef:
Ik zou gewoon doen wat JIJ wilmen niet toegeven want anders gaat ze het vaker doen. Ik zou haar (als je wil rijden) gewoon opzadelen en als ze dan druk word, dan laat je haar in de bak rennen. Totdat ze een keertje rustig word, dan probeer je het opnieuw enz... uiteindelijk is ze moe en zal ze toegeven (missie geslaagd!) Ze heeft misschien weinig energie meer, maar dan rij je haar gewoon heel even. En zo zal ze het steeds beter doen (verwacht ik)

Ik denk niet dat dit topic serieus bedoeld is hoor :=

Cynthia82

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 21:52

_O- _O- _O- Meid, ik heb het met je te doen. Dat je nog in de buurt durfde te komen voor het maken van de foto's, of had je je telelens bij je?

Doe je voorzichtig?

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 21:54

Wat heeft ze een schitterend Jack Russell loopje :') haha! Lekkere hittepetit, die Muzanna! Heel veel sterkte alvast voor de zomer, want dat belooft nog wat! :D

shinehorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 21:55

Snollygoster schreef:
shinehorse schreef:
Ik zou gewoon doen wat JIJ wilmen niet toegeven want anders gaat ze het vaker doen. Ik zou haar (als je wil rijden) gewoon opzadelen en als ze dan druk word, dan laat je haar in de bak rennen. Totdat ze een keertje rustig word, dan probeer je het opnieuw enz... uiteindelijk is ze moe en zal ze toegeven (missie geslaagd!) Ze heeft misschien weinig energie meer, maar dan rij je haar gewoon heel even. En zo zal ze het steeds beter doen (verwacht ik)

Ik denk niet dat dit topic serieus bedoeld is hoor :=

dat heb ik geen eens gestuurd :')

Cynthia82

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 23:05

O, heus wel Shinehorse! Ik heb het zelf gezien. Jammer joh :+

JoSav

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-14 21:31

shinehorse: Wat Snollygoster zegt. :D Mijn paard is gewoon gek. Zit geen kwaads in, is altijd heel beleefd en wil gewoon altijd graag knuffelen. En soms zó graag dat ze gek wordt als ik nee zeg. :+ :+ (En moe maken wens ik je veel succes, want dat is mij nog niet gelukt...)

Haha Cynthia! Ik ben het weekend gelukkig goed doorgekomen! Ik dacht er al bijna aan om maandag toch maar een levensverzekering af te sluiten. :oo Lief dat je aan me denkt. Ik heb zo'n eng paard! :x

Snadrem: hihi, het lijkt idd net zo'n stuiterende terriër. :)) Ik denk dat de nomaden een speciale geheime reden hebben dat ze hun paarden van kop tot staart inpakken. Zonlicht heeft blijkbaar een raar effect. Daarom zijn het blijkbaar zulke endurancepaarden in de woestijn... er zitten zonnepanelen in verborgen!

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-14 15:51

Ze ziet er goed uit Jorieke! Heerlijk zo'n enthousiast paard :D

JoSav

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-14 20:28

Dankjewel, Faline! Houdt de boel interessant, he? :D :D

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-14 20:33

:') Maf beest blijft het toch ook he. :))

JoSav

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-14 21:18

Ja, volgens mij zoek ik ze er ook op uit, onbewust, want de hond is ook al prettig gestoord en ik heb nog nooit een normaal beest gehad geloof ik. :')