Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
JoSav schreef:Love_Swing: Dankje! Haha, dat hoor ik vaker. Meestal in de variant "wat een lelijk ras, maar die van jou is wél mooi" (zie ook onderschrift, haha).![]()
En meestal wordt ze voor een ander ras aangezien of "hee, daar zit Arabisch bloed in he?"
Mensen denken toch al snel heel cliché aan van die iele, langgelijnde paarden.
suussuus76 schreef:Regel nummer 16 waarom merries beter zijn dan ruinen: Je merrie is zo dol op jou, dat als ze de lentekolder in de kop krijgt, ze je uitnodigt om mee te doen!
Wat daarom rent ze natuurlijk weer telkens naar je toe... "waar blijf je nou!?"
Love_Swing schreef:O ik vind ze niet persé lelijk, maar heb er gewoon niet zo veel mee haha.
En ik zie ze inderdaad ook als iele paardjesMaar dat komt omdat ik er niet veel ervaring mee heb en alleen foto's zie haha.
Edit: Heb trouwens het topic in je onderschrift even bekeken haha, ik bedoel het niet om beleefd te zijn hoor ik vind deze echt leuk
shinehorse schreef:Ik zou gewoon doen wat JIJ wilmen niet toegeven want anders gaat ze het vaker doen. Ik zou haar (als je wil rijden) gewoon opzadelen en als ze dan druk word, dan laat je haar in de bak rennen. Totdat ze een keertje rustig word, dan probeer je het opnieuw enz... uiteindelijk is ze moe en zal ze toegeven (missie geslaagd!) Ze heeft misschien weinig energie meer, maar dan rij je haar gewoon heel even. En zo zal ze het steeds beter doen (verwacht ik)
Snollygoster schreef:shinehorse schreef:Ik zou gewoon doen wat JIJ wilmen niet toegeven want anders gaat ze het vaker doen. Ik zou haar (als je wil rijden) gewoon opzadelen en als ze dan druk word, dan laat je haar in de bak rennen. Totdat ze een keertje rustig word, dan probeer je het opnieuw enz... uiteindelijk is ze moe en zal ze toegeven (missie geslaagd!) Ze heeft misschien weinig energie meer, maar dan rij je haar gewoon heel even. En zo zal ze het steeds beter doen (verwacht ik)
Ik denk niet dat dit topic serieus bedoeld is hoor