Het is zo'n gaaf beest. Al zal het wennen zijn dat het geen haflinger is (haha minder streken), dit is wel een heel gaaf nieuw vriendje.
janouk schreef:Het is zo'n gaaf beest. Al zal het wennen zijn dat het geen haflinger is (haha minder streken), dit is wel een heel gaaf nieuw vriendje. Was dat maar waar ik kies gewoon de karakters uit . Meneer probeerde gisteren nog meerdere malen over de omheining te springen Bedankt allemaal
Wat een leukerd! Ik vind hem ook niet zo iel hoor, zit al een behoorlijke nek op. Dat wordt een spierbonkie hoor!
Het is dan wel geen blondje,het is wel een ontzettende knapperd Yvank!Heel veel geluk en plezier met hem gewenst!
jeetje! ik ben niet van de "bruine"paarden maar deze is wel ERG sexy!!!!!!! veel plezier met je knappe nieuwe aanwinst!
Bedankt @eefiepeefie, zal denk ik ook komen omdat ik altijd haflinger gewend ben geweest die had behoorlijke spieren
Ja opjagen en foto's maken is al een kunst opzich en helemaal als meneer dan ook nog pogingen waagt tot uit de bak springen