S.A. Mishkaljiyah gaat op reis

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-14 19:59

Ik ben zojuist even bij haar wezen kijken en ze deed het heel leuk :) Ze stond fijn in de paddock met haar maatje:

Afbeelding

In het begin was ze nog een beetje angstig in de zin van dat ik niet te dicht in de buurt mocht komen, maar nadat ik haar heel rustig probeerde te benaderen met telkens een stapje terug als het haar even te veel werd, kreeg ze toch meer vertrouwen. Ik liep even een paar stapjes weg met mijn rug naar haar toe en ineens had ik zomaar een neusje tegen me aan! :D

Hoi baas!
Afbeelding

Toen mocht ik haar lekker kriebelen en borstelen, vond ze helemaal lekker. Daarna vond ik het weer even mooi geweest, morgen is er weer een dag.

HedwigO

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-14 22:35

jeetje wat lijkt Mish op twee druppels water op haar grote halfzus Ziyyah.....bizar!

Wat fijn dat je je mooie meisje nu dichtbij je hebt. Ik hoop dat je net zo erg van haar jonge jaren gaat genieten als ik van de jonge jaren van Ziyyah heb gedaan!

Sadira

Re: S.A. Mishkaljiyah gaat op reis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-14 22:36

Ik zag ook de overeenkomst met Ziyyah toen ik haar deze week weer zag :D Lijkt alsof ze alleen maar meer op elkaar gaan lijken he!

Ik hoop het ook! :D

Mews

Re: S.A. Mishkaljiyah gaat op reis

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-14 23:27

Ahh guttie, dat hinnik-hoofdje! :(:) Fijn dat ze vandaag al ontspannen in de paddock stond met haar maatje :) Het is altijd even een shock als je ineens verplaatst wordt als paard, helemaal zo jong voor de eerste keer. :D

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-14 23:29

Ja gossie he <3

Hier kun je btw goed zien hoe blond ze op het moment is :D
Afbeelding