Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Cynthia82 schreef:Ti heeft nooit te koop gestaan. Ik heb er alleen over nagedacht om hem te verkopen, maar als er eentje helemaal nergens heen gaat zonder mij, dan is het mijn TiKereltje!
 Dat was mij toen ook al duidelijk, de manier waarop je over hem sprak verraadde alles. Ben onwijs benieuwd hoe hij het onder het zadel gaat doen. Denk dat hij je nog zomaar eens flink kan verrassen.
 Dat was mij toen ook al duidelijk, de manier waarop je over hem sprak verraadde alles. Ben onwijs benieuwd hoe hij het onder het zadel gaat doen. Denk dat hij je nog zomaar eens flink kan verrassen.   

Gelukkig, ik begon hem al te missen!
 Gelukkig, ik begon hem al te missen!                                                         
_KiMbErLeY_ schreef:TI!!!!! Ook??? Betekent dat dat FI ook weer een topic heeft???
Ben je al bezig met hem wat aan te leren, ben benieuwd hoe hij het oppakt!

Nog een jaartje wachten en dan gaan we deze bink eens even aan het werk zetten en jullie bokkers nog meer laten kwijlen!
 Nog een jaartje wachten en dan gaan we deze bink eens even aan het werk zetten en jullie bokkers nog meer laten kwijlen!   

Ik doe er ook hard mijn best op
  Ik doe er ook hard mijn best op 
 Ti heeft de Ti-factor. Iedereen is helemaal gek van hem. Ook mensen bij mij op stal die Ti en Fi allebei zien. Iedereen vindt ze allebei heel leuk, maar... "Ti vind ik echt het leukst! Hij heeft echt iets bijzonders. Als je hem ooit weg doet..." Nou, eehhh nee dus
 Ti heeft de Ti-factor. Iedereen is helemaal gek van hem. Ook mensen bij mij op stal die Ti en Fi allebei zien. Iedereen vindt ze allebei heel leuk, maar... "Ti vind ik echt het leukst! Hij heeft echt iets bijzonders. Als je hem ooit weg doet..." Nou, eehhh nee dus 

Hoewel... Balou kan er wel weer 3 maanden tegenaan nu, lees ik
 Hoewel... Balou kan er wel weer 3 maanden tegenaan nu, lees ik 
 Zeker als je nagaat dat hij nog steeds niet zo gespierd is als voordat hij ziek werd.
 Zeker als je nagaat dat hij nog steeds niet zo gespierd is als voordat hij ziek werd. Hij wordt in mei 3, maar het is echt nog een klein kind. Ik wil deze zomer wel met hem gaan wandelen met hoofdstel in en misschien eens met een zadel erop. En misschien, heel misschien ga ik er aan het eind van de zomer eens een keertje op zitten, maar dat ligt helemaal aan Ti. Is hij er klaar voor of niet. Ik heb alle tijd en zeker geen haast.
 Hij wordt in mei 3, maar het is echt nog een klein kind. Ik wil deze zomer wel met hem gaan wandelen met hoofdstel in en misschien eens met een zadel erop. En misschien, heel misschien ga ik er aan het eind van de zomer eens een keertje op zitten, maar dat ligt helemaal aan Ti. Is hij er klaar voor of niet. Ik heb alle tijd en zeker geen haast.

) dan in de winter. Terwijl Daisy (Haflinger, dus vos) in de zomer veel lichter is dan in de winter.
 ) dan in de winter. Terwijl Daisy (Haflinger, dus vos) in de zomer veel lichter is dan in de winter. 
  )
  )

Wat leuk ook om te lezen dat je rustig de tijd met hem neemt. Het is nog zo'n puppy. En voor je het weet ben je alweer een jaar verder. Ze groeien zo snel.
 Wat leuk ook om te lezen dat je rustig de tijd met hem neemt. Het is nog zo'n puppy. En voor je het weet ben je alweer een jaar verder. Ze groeien zo snel.