Ah, wat goed zeg! Mooi dat Rocket er zo goed uit ziet en dat ze het daar waarschijnlijk naar haar zin heeft. En natuurlijk helemaal super dat je haar op mag zoeken en er stage mag lopen! Geniet er maar van!
IlseW
Geplaatst door de TopicStarter: 19-02-14 03:22
Bedankt allemaal voor jullie leuke reacties! Leuk om te zien dan mensen hier echt in meeleven, denk dat veel bokkers dat "ene" paard uit het oog zijn verloren en graag nog eens zouden willen zien. Ik voel me net een penny meisje weer, ookal ben ik nu een serieuze ervaren springruiter wat ik overigens te danken heb aan Rocket. Ik heb super veel van haar kunnen leren. Laat dit een bericht zijn ook naar alle mensen in hetzelfde schuitje, dat je niet moet opgeven
Wat leuk, dat je haar teruggevonden hebt! En vooral, dat t haar zo goed gaat. Want je paard in n ellendige toestand terugvinden is geen feest.
Legoblokje
Geplaatst: 19-02-14 19:35
eclair98 schreef:
Ik zit hier bijna te janken,
Poeh, anders ik wel!! Wat ontzettend mooi om te lezen! Kan niet wachten op de updates/topics als je haar mag rijden en hoe het was ed! Heel veel plezier op die stage! Het kan niet mooier!
ais
Geplaatst: 19-02-14 19:36
Wat een mooi verhaal!
IlseW
Geplaatst door de TopicStarter: 19-02-14 23:12
JCDJK schreef:
eclair98 schreef:
Ik zit hier bijna te janken,
Poeh, anders ik wel!! Wat ontzettend mooi om te lezen! Kan niet wachten op de updates/topics als je haar mag rijden en hoe het was ed! Heel veel plezier op die stage! Het kan niet mooier!
Jullie zullen op de hoogte worden gehouden! Dat zeker
Wat leuk! Super dat je het aanbod hebt gehad om weer een keer op haar te gaan rijden!
xmarijn
Geplaatst: 20-02-14 15:06
ah wat super fijn en een mooi verhaal! zo apart hoe dat soms kan gebeuren! Per toeval ben ik zo ook mijn oude paardje tegengekomen bij de tinkerdagen, geen flauw idee had ik waar hij kon zijn. Toen we bij de wedstrijden aan t kijken waren vielen me ogen ergens op en schoot ik vol, zelfverzekerd dat hij het was & ja hoor!