dat fietsen heb ik aanleerd door haar eerst 1 of 2 x naast de fiets te lopen en daarna ben ik gewoon opgestapt (op t erf ) en beetje gaan fietsen..niet lang ..maar dat ze alleen t idee een beetje kreeg en een week later nog een keertje en steeds langzaam opgebouwd.
als ik met haar fietst heeft ze wel een hengsten ketting om..niet dat ze nu nog nodig heeft...ze had in eerste instantie een controler halster om maar daar liep ze echt dwars door heen...ook als ik er naast liep en aangezien ik niet zo groot ben werd t steeds lastiger om met dr te wandelen dus heb ik uiteindelijk een hengste ketting om gedaan...ik hoefde maar 1 of 2x in te grijpen en nu loopt ze hartstikke braaf mee(niet uit angst dat ze een ruk krijgt maar gewoon lekker mee lopen..oortje naar voren , vrolijk en alles)...ik had liever dat dat ik nu opgelost zou hebben dan als ze strax volwassen is...ze heeft m trouwens alleen om als ik met dr ga fietsen en dat is zo in 1x in de 2 weken ..als t kan..
dr mams ken ik wel, die is van mijn beste vriendin...ik heb haar eerst gereden. toen lissalover (mn beste vriendin) haar kocht was al drachtig...dat was niet bekend...verrassing!! en in mei vorig jaar had ik mijn meisje!!
mams in 1.50m...paps weten we niet....ben heel benieuwd hoe groot ze wordt