Rio is volgens de vorige eigenaar 1.60, ik moet hem zelf nog even nameten. De ruiter op de foto's is 1.85 dus dat is ook niet echt een goed beeld
We hebben vandaag met Rio rustig aan gedaan, vooral veel van de stal laten zien zonder echt wat te vragen. We begonnen in de bak waar hij gister ook al was geweest. Als Rio mag kiezen loopt hij super relaxed zo zijn rondjes:
, met zijn oren naar voren en lekker rustig doet hij zijn ding.
We hebben vandaag voorzichtig aan hem uitgelegd dat wij het liever ook zo zien:
Rio is een beetje van : volte? He? Oooh! Volte! Pomptiepom! Nageefelijk? He? Nee joh! OOoohhhh Nageefelijk! Pomptiepom!
Omdat hij galop kent hebben we ook dat gedaan, nog wel aan de longeerlijn omdat we nog niet zo goed wisten of er een rem op zat, helaas is Rio niet echt geschikt als draver want het blijkt dat er weinig vaart in zit, als je de H van HO uitspreekt staat hij stil
Vervolgens de baan opgegaan, waar Rio zandhopen boeiend vind....
Maar, nu komt het punt waarom wij begrijpen dat het bij zijn angstige vorige eigenaar niet goed ging. OH MY!!!! EEN PLUK HOOI!!!! Rio kijkt inderdaad naar alles, maar hij doet helemaal niets... Wij vinden dat dus grappig, maar als je onzeker ben is dat misschien niet de ideale combinatie .
Dat was eng, even testen of hij trekkers ook eng vind...
Rio is een echte knuffelkont, nog even wat getut:
Mary_X
Geplaatst: 10-02-14 18:37
ik volg!
Licor
Geplaatst: 10-02-14 18:38
Wat een super leuk paard! Leuke plaatjes!
Legina22
Geplaatst: 10-02-14 18:40
Leuk paardje
Jniena
Geplaatst: 10-02-14 18:41
Wat een leukerd ben normaal helemaal niet van de vosjes maar deze is wel erûg leuk!
lucky2
Geplaatst: 10-02-14 18:45
Wat fijn dat jullie hem gaan omscholen hij stond bij ons op stal hopelijk komt het helemaal goed met hem (arveladse) zoals ik hem ken veel succes