Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ze is tot nu toe altijd vrolijk.en dat is ook t geen wat ik graag zo wil houden. Ik rij sws niet elke dag.en niet iedere dag trainen. Ook dag(en) ertussen waar ik even ga wandelen of lekker poetsen. T moet leuk blijven voor beide en dat is ook echt wat ik perse wil hebben. Heb namelijk zat geknokt bij me vorige 2 paarden en dat geknok wil ik niet meer hebben. Heb haar ook echt voor het plezier gekocht.ik begrijp wat je bedoelt. En vind dat t voor ieder paard geldt niet alleen de haflinger
terpentijn schreef:Dat laatste slaat naar mij toe werkelijk helemaal nergens op... ik ken Haffen al heel veel jaren en ook maar al te goed, op dagelijkse basis van jong (2,5 jaar ... tot oud ..24 jaar) die geven alles, maar zijn ook snel verveeld bij bijv. alleen bakrondjes draaien.
Wie had er een vooroordeel? Ik in elk geval niet!
Jammer zo'n reactie.
Al zet je 80 haflingers op een rij. Er is er geen een hetzelfde.(of welk ras dan ook)
staat in me openingspostMerry98 schreef:We hadden afgesproken zoveel mogelijk afwisseling te doen. Ook om t voor indy leuk te houden dat t niet elke keer "trainen" was als we gingen rijden.
We gingen dus vaak op buitenrit.

Gypsy schreef:Top om te zien zeg, zeker hoe ze haar buikspieren ontwikkeld heeft. Je ziet ze gewoon zitten nu!
hannahaapje schreef:Wat geeft je topic mij een inspiratie, en anderen hebben die ervaring vast ook. De voor en na verhalen & foto's maken diepe indruk. Heel veel succes in de toekomst.