Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Natasja_ schreef:Leuk zo'n tinker 4-tal.
Ik vind het alleen jammer dat jullie qua kledij nogal een rommeltje vormen samen.
De verschillende laarzen en caps en shirts zorgen bij mij voor een onprofessioneel uiterlijk.
Misschien iets om in de toekomst voor te sparen?
Succes.
maj0 schreef:_Natasja_ schreef:Leuk zo'n tinker 4-tal.
Ik vind het alleen jammer dat jullie qua kledij nogal een rommeltje vormen samen.
De verschillende laarzen en caps en shirts zorgen bij mij voor een onprofessioneel uiterlijk.
Misschien iets om in de toekomst voor te sparen?
Succes.
hier ben ik het wel mee eens. Hebjullie ook zien rijden,
ik vond het af en toe beetje rommelig lijken maar denk dat jullie met veel oefenen wel leuke show neer kunnen zetten.
Sodeletuut schreef:Ik vond het er leuk en gezellig uitzien, mooie paarden ook! Het enige waar ik me vreselijk aan stoorde was dat de tinker waar de man op zat, echt strak in de krul liep aan de slof.. Dat vind ik echt niet kunnen. Verder vond ik jullie een leuke, vrolijke groep!
maschke schreef:Jammer dat je niet even verder informeert waarom onze dwaynemet slof loopt bij mijn man! En ook zijn voeten hebben een reden. Ik denk dat menig man dit niet zou doen. Maurice rijd net pas 2 jaar en Dwayne is een nog vrij jong paard en redelijk onstuimig. .. ik rij hem zelf in t Z... maurice heeft als hoefsmid een erg zwaar beroep en zijn lichaam wil niet altijd zoals hij wil. Vandaar dat hij zijn voeten als hij zenuwen heeft optrekt... maar jongens .. hoeveel van jullie trekt de hakken op... ik vind het oneerlijk tegen over maurice dat jullie zo reageren. Doe t m maar na op 42 jarige leeftijd! !! Ik ben trots op mijn man en mijn 2 tinkers! En idd de kleren moeten we allemaal zelf bekostigen... als iemand wil sponsoren ... nou heel graag
Anouklindner schreef:Ziet er erg leuk uit! Waar ik me vooral aan stoor is dat ik in een eerder topic heb gelezen dat de heer in jullie team nog niet zo lang paardrijd.. Waarom rijd hij dan in godsnaam met een slof?? Ik vind dit onverantwoordelijk!
_Juudith schreef:Mijn foto's staan ivmiddels online in een blogje http://www.vanzoelenfotografie.com/evenement-paard2014/
Een reactie is altijd leuk! =D
Sodeletuut schreef:Ik vond het er leuk en gezellig uitzien, mooie paarden ook! Het enige waar ik me vreselijk aan stoorde was dat de tinker waar de man op zat, echt strak in de krul liep aan de slof.. Dat vind ik echt niet kunnen. Verder vond ik jullie een leuke, vrolijke groep!
MarshaAldo schreef:Sodeletuut schreef:Ik vond het er leuk en gezellig uitzien, mooie paarden ook! Het enige waar ik me vreselijk aan stoorde was dat de tinker waar de man op zat, echt strak in de krul liep aan de slof.. Dat vind ik echt niet kunnen. Verder vond ik jullie een leuke, vrolijke groep!
Dat vond ik ook.. vreselijk om aan te zien.
Sodeletuut schreef:maschke schreef:Jammer dat je niet even verder informeert waarom onze dwaynemet slof loopt bij mijn man! En ook zijn voeten hebben een reden. Ik denk dat menig man dit niet zou doen. Maurice rijd net pas 2 jaar en Dwayne is een nog vrij jong paard en redelijk onstuimig. .. ik rij hem zelf in t Z... maurice heeft als hoefsmid een erg zwaar beroep en zijn lichaam wil niet altijd zoals hij wil. Vandaar dat hij zijn voeten als hij zenuwen heeft optrekt... maar jongens .. hoeveel van jullie trekt de hakken op... ik vind het oneerlijk tegen over maurice dat jullie zo reageren. Doe t m maar na op 42 jarige leeftijd! !! Ik ben trots op mijn man en mijn 2 tinkers! En idd de kleren moeten we allemaal zelf bekostigen... als iemand wil sponsoren ... nou heel graag
Ik zie alsnog geen goede reden om het paard met slof te rijden.. Maar jullie moeten het zelf weten hoor, ik heb er gewoon een hekel aan, vooral als hij zo strak staat.. Dat is een oneerlijke manier om een paard onder controle te moeten houden wat mij betreft..