Wat een prachtige haflinger seg ! Wat een verhaal, wens jullie nog het beste. En dat ze snel mag herstellen! Echt heel mooi om te zien hoe een goede band jullie hebben !
wat een prachtige haf! 'n jaah mooie muzieknootjes! ) oef die winterharen in de zomer moeten echt heet zijn geweest ik hooop heel erg voor je dat ze toch nog beter word! ze ziet er inderdaad nog goed uit voor een 31 jarige, helaas wil dat niet alles zeggen hee Ik wens jullie heel veel succes, sterkte en beterschap! ik duim voor jullie!
En wat een geweldig paard is Mel toch, vanaf de ponyclub altijd al fan van haar geweest. Hopelijk kunnen jullie nog vele jaren van haar genieten, en wij van de verhalen en foto's. Ik zie je vast nog wel een keer voorbij komen op stal.
Jeetje wat een tegenslag voor jullie! Dat jullie een band hebben is wel te zien en weet ik nog goed van de fotoshoot in beekbergen. Ben blij dat ik haar voor mijn camera mocht hebben. Veel beterschap en herstel gewenst!
simodi
Geplaatst: 17-01-14 20:23
Heel veel sterkte, hopelijk gaat het de goede kant op dit jaar!
Birmaantje
Geplaatst: 17-01-14 23:42
Mooi geschreven en hoop dat je nog lang van haar kunt genieten! Heel veel sterkte! Jullie zijn een mooi stel samen en ze is echt een beauty