heidi73 schreef:kim345 schreef:Bedankt!
Overigens moet ik er wel bij vermelden dat niet elke wedstrijd van een leien dakje gaat.
de laatste wedstrijd zijn we helaas voor het eerst afgekeurd.
Op de finish, naar omstandigheden had ik te hard gereden en smurf had 's nachts niet goed genoeg gedronken. Gelukkig herstelde ze wel weer goed en gaan we volgend jaar weer rustig verder!
Hoi Kim, wat een leuk verslag! Het is gaaf om te zien hoe jullie (jij, smurf, je vader als groom en ook je moeder als grootste fan langs de zijlijn) je ontwikkelen en om van jullie enthousiasme te mogen meegenieten door dit soort verslagen en als we jullie tegenkomen op wedstrijd.
Wil je alleen niet meer zeggen dat je de laatste wedstrijd niet goed hebt uitgereden door te hard rijden... Je hebt heel goed nagedacht en je rust bewaard tijdens de hele rit en tijdens de vetgates. Neem jezelf daarin alsjeblieft niks kwalijk! Het ongelukkige was het niet drinken tijdens de overnachting door Smurf en daar heb je weer wat van geleerd. Je doet het hartstikke goed, op naar het nieuwe seizoen: Red Rules!
Hier moet ik me zeker bij aansluiten! Je hebt het super gedaan op de laatste wedstrijd van het jaar, ben je onderweg natuurlijk nog tegengekomen en smurf liep er toppie bij! Dat het zo moet aflopen is natuurlijk sonde, maargoed weer een mooie leerervaring zou ik zeggen! Alles is goedgekomen en je hebt goed gehandeld.