Super leuk paard! Ik snap helemaal wat je in hem ziet ! En die foto van jullie ogen, wauw! Ik ben echt 3x terug gaan scrollen om hem nog een keer te bekijken, ik wil OOK zo'n foto, haha!
renatemh
Geplaatst: 11-01-14 01:49
Deijs is een pony dat jij nooit zal vergeten, en met al zijn "rarigheden" het leven zo veel leuker maken. Ik heb ook zo een ijslander van 23 jaar. Niet mooi volgens het ideale plaatje, niet een töltwonder, scheve achterbeen, maar voor mij het perfecte paardje. En als ik zo lees, denk ik dat jij en Deijs ook meer plezier samen hebben dan vele paardenbezitters met "mooie" paarden. Jij accepteert hem met zijn tekortkomingen en hij jou ook. Mooier kan toch niet. Nog heel veel plezier en avontuur samen.
Op zo'n paardje mag je trots zijn, dat lieve koppie vind je nooit meer!
Luckyy80
Geplaatst: 11-01-14 11:40
Wat een leuk topic! Ik zeg lekker genieten van elkaar!
0verwijderd
Geplaatst: 11-01-14 12:01
wat een leuk topic! En helemaal geen niet leuke pony! integendeel ik zou hem wel willen hebben En die ring is mooi zeg! Dat zal een mooie herinnering zijn als hij een keer sterft. Die knipoog foto is zo gaaf!!!!! echt schattig.
Op de foto's van de shoot had ik toen ook gereageerd, mooi! En die dressuurpunten blablabla die maken toch helemaal niks uit? Je hebt lol met je dier en hij met jou, prima toch? Leuk beestje!