KFPS hengstenkeuring 2014

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-14 22:22

FriesWytske schreef:
Jasper komt net uit een blessure vandaan, heb ik gehoord. Die hebben ze thuisgehouden uit bescherming tegen zichzelf. Hij geeft zich altijd voor de 200% tijdens de hengstenkeuring. En Gjalt had ook een blessure, heb ik gehoord.

Vandaar!
Bij alle hengsten begrijpelijk dat ze er niet waren dus.
(Mijn moeder belde nog toen de keuring bijna afgelopen was, die hengst die jij zo mooi vind he? Die is er niet of wel?? Jasper? Ja die bedoel ik! En die heeft 0,0 verstand van paarden _O- )

Laura1982

Re: KFPS hengstenkeuring 2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-14 22:26

Ik heb het online gevolgd dat zorgde ook voor kippenvel momenten.

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-14 23:18

Wat de dag voor mij een beetje een nare bijsmaak gaf was het feit dat zoveel mensen hun jas op een stoel leggen en zo die plek aan zichzelf toe-eigenen. Er waren gewoon rijen van 5 stoelen leeg, met alleen jassen erop. Probeer je de jassen te verplaatsen, dan krijg je soms ronduit agressieve reacties van degene die de jassen "bewaakt". En dan waren die mensen niet weg om even te plassen ofzo, maar bleven vaak een half uur of langer weg. Hierdoor moeten anderen op de trap gaan zitten... Echt ronduit asociaal vind ik het. Weet niet of dit voorgaande jaren ook zo was, ben al een aantal jaar niet meer geweest...

Summerfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-14 23:51

Wij deden het ook als we even wat eten of drinken gingen halen. Het is immers niet zo leuk als je even naar de stands gaat kijken en dan vervolgens een nieuw plekje moet gaan zoeken omdat andere op je plek zijn gaan zitten. Wij waren er al om 8:10, dus ja, wij hadden supergoede plaatsen die we liever niet zomaar even af wilden staan.

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-14 09:36

Snap ik, maar die plek is niet van jou. Andere mensen hebben evenveel voor hun kaartje betaald en evenveel recht om daar te zitten. Zij kunnen wel heel goede redenen hebben gehad om wat later te zijn dan de meesten. Je had ook 1 iemand eten kunnen laten halen en dat de rest bleef zitten. Maarja, dat is dan een keuze die je maakt..

PrizTwir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-14 19:53

Waar wij zaten was nog genoeg plek. Wij waren er om 9.00. Ik vond het ook prachtig! Wel moet ik zeggen dat ik niet snapte waarom Thorben niet in de ring mocht blijven. Die liep echt mooi. En ik vond de oude hengsten die echt al 18+ Waren, nog het aller mooiste lopen.

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 21:25

Wat betreft Thorben: helemaal mee eens PrizTwir!
En ik vond ook al dat de Hessel beter was dan Hette! En daar heb ik later ook nog meer mensen over gehoord.

Maar.. wat dat betreft ben ik maar een leek hoor; ze kijken vast naar veel meer dingen dan dat ik doe :+
Laatst bijgewerkt door Monchou op 13-01-14 21:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 21:30

Martine_R schreef:
En ik vond ook al dat de halfbroer (die andere van Norbert die ook meeliep bij de jonge hengsten) van Hette beter was dan Hette! En daar heb ik later ook nog meer mensen over gehoord.

Maar.. wat dat betreft ben ik maar een leek hoor; ze kijken vast naar veel meer dingen dan dat ik doe :+

Thorben had van mij ook binnen mogen blijven.
Hessel liet zich op stukken goed zien maar ik vond Hette constanter dus terecht dat hij kampioen bij de jonge hengsten werd vind ik.

Miesjex

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 12:55

Is het ook terug te kijken?? ikkan het nergens vinden. Ik kon het niet zien helaas.

PrizTwir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-14 14:29

dees_daan schreef:
Martine_R schreef:
En ik vond ook al dat de halfbroer (die andere van Norbert die ook meeliep bij de jonge hengsten) van Hette beter was dan Hette! En daar heb ik later ook nog meer mensen over gehoord.

Thorben had van mij ook binnen mogen blijven.
Hessel liet zich op stukken goed zien maar ik vond Hette constanter dus terecht dat hij kampioen bij de jonge hengsten werd vind ik.

Ja in het begin liep hette voor geen meter, maar eenmaal toen hij liep.. Geweldig! Ik vond ook dat de Wymer binnen had mogen blijven. Heel erg jammer. Maar volgend jaar ook weer nieuwe hengsten in de ring en zijn ze allemaal weer een jaartje ouder en meer getraind! Kijk er nu al naar uit :o

Oh ja zij kijken echt naar alles hè. En staan mooi dichtbij.