Rena100 : ik ben tegen die tijd 21 dus de meeste zitten wel in de 20 van leeftijd KNHS is wel niet te vergelijken met deze wekens. Vind deze persoonlijk leuker ^^
Maar hoe is het terein en de rijbakken daar? want ben vorig jaar met mijn pony naar de knhs geweest en daar rende ze de rijbakken uit naar stal En hoe gaat het met inschrijven ?
De regeling van inschrijving, vragen, betaling is vorig jaar goed verlopen dus dat zal dit jaar ook zo zijn De bakken werden iedere morgend gesproeid en rechtgelegd zodat we goed konden rijden!
Ik ben vorig jaar ook geweest. Zit nog te twijfelen of ik dit jaar zal gaan... Vorig jaar moest ik een paard van PMO lenen omdat mijn eigen paard kreupel was. Maar helaas had ik totaal geen klik met dat paard, dus daardoor vond ik het wel wat minder leuk.. En ik vond dat we te weinig les hadden, maar 1 keer per dag. Verder heb ik het wel erg naar m'n zin gehad. Mooie kamers met eigen sanitair, goed eten, goede faciliteiten. De kamers vind ik echt een pluspunt t.o.v. de KNHS. Ik ben niet zo van de slaapzalen... En als je een eigen paard hebt dan kan die de hele dag in de wei staan, dat is ook een erg grote plus.
froggo
Geplaatst: 07-01-14 23:36
Ik wacht dr weken nog even af, maar ben ook van plan te komen ik zou vorig jaar gaan, maar mn paard werd kreupel, hij is nu eindelijk opgeknapt dus we hebben er al zin in ! Ik ben ook 21.
Ja wij hadden 'sochtends een uur les geloof ik en op vrijdag maar 3 kwartier. Verder zijn we wel een keer smiddags naar dat meertje gereden, maar dat stelde niet veel voor. Stukje langs de weg rijden, paar keer door dat meertje draven en weer terug. En 1 middag hadden we nog spelletjes te paard. Dat was het volgens mij. Buitenrit ging niet door want dat vonden ze te gevaarlijk...