hihi ja dat is fijn dat jongens apart moeten , maar bedoelde dat de drie pony's misschien op een rijtje konden. Blijf je de hele week in de buurt van ermelo of ga je terug naar huis?
Ok hihi, ik zal mijn best doen om ze vlak bij elkaar te laten staan. Wij blijven met het hele gezin van zondag op maandag overnachten in de camper. Daarna gaan we weer naar huis. Voeg je me ff toe op whatsapp? Kletst wat makkelijker!
_Skinny
Geplaatst: 21-07-14 23:41
heb je ff een sms gestuurd ben nogal blond in sommige gevallen, nu heb je me nummer en hoop ik dat jij iets handiger bent dan ik.
wat een muts ben ik toch ook, moet ik wel op verzenden drukken
Ik heb ook de lijsten binnen, mn taken en de plattegrond. Mn tas is al bij de mensen waar ik morgenochtend meereis. Het wordt volgens mij een super leuke week!! En het weer lijkt ook redelijk mee te werken, alleen maandag wat regen en voor de rest droog met aangename temperaturen.
Super om te horen dat ze het leuk heeft gevonden! Er volgen nog foto's via de mail.
Ikzelf heb er een hoop van geleerd en vond het super gezellig met alle kinderen, leuk om te zien dat ze zo met hun pony begaan zijn en met elkaar zo goed kunnen omgaan.