Mijn zusje springen met haar pony tips?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Adddioor

Re: Mijn zusje springen met haar pony tips?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-14 22:24

Vind het zoals al gezegd is nog best meevallen. Ze mag wel meer controle krijgen. Misschien met balkjes oefenen om netter voor de sprong uit te komen.

BiancaDinja

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 19:32

Mdominique

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 19:46

Dat filmpje doet het niet die je net plaatste maar waar rijden jullie die oefenparcours.
Ze mag wel een beetje meer mee bewegen en vooral met haar handen en wat meer controle krijgen :) verder vind ik het er wel goed uitzien

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 19:51

het ziet er redelijk uit,kan natuurlijk beter....springt ze alleen maar of doet ze ook nog wat aan dressuur met die pony?

Didoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 21:21

Ze klapt nog aardig terug in het zadel tijdens de sprong.
Meer heb ik eerlijk gezegd qua de sprongen niet veel ergs gezien misschien de teugels iets meet losser laten .

MareVeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 21:32

Ik dacht heel ff dat t beeld was doorgespoeld / versneld! :=
Ik ga mee met bovenstaande reacties..

aishcream

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 21:39

Leuke combinatie! Ze doen het goed!
Ze mag alleen de pony iets inhouden nu gast ze er vandoor waardoor de bochten ook niet helemaal netjes worden gereden. Het viel me ook op dat het dekje en t zadel niet helemaal lekker lagen maar dit kan ook aan mij liggen hoor! Heel veel succes met het rijden, van mij mogen ze vaker hier op bokt ;)

ijepp

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 14:10

Wow wat gaat die pony hard! Ik zou proberen haar wat meer in te houden :)

BiancaDinja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 21:13

Hallo bokkers,
bedankt voor de leuke reacties
Haha bedankt voor de reacties
De pony is erg snel dat klopt. Ook mij valt op dat bij de wat kleinere pony's ze bijna allemaal zo rijden die kleiner pony's gaan ook meestal wat meer hobbelen.
Vorige week tijdens de 3e sectie is ze eerste geworden van de 2 kringkapioenen. Hier bij is ze ondanks haar 5e plaats op de 2e selectie komt ze nog als eerste reseven voor de Gelderse.
Afgelopen vrijdag ben ik zelf ook voor het eerst gestart dit ging niet top ik vond het zef erg spannend susanne had niet echt veel zin eerste parcours had ze weigering waardoor ze tegen de hindernis aan kwam en der knie er zeer deed daardoor ging de rest van haar parcours ook niet super.
dit hebben wij ook gefimpt (deze is niet geschikt voor telefoons sorry)
http://www.youtube.com/watch?v=6wpTUzJuhHM
Ook sta ik er bij hierbij mogen ook tips kommen!!!
Maar houd het aardig ik weet dat het niet zo goed ging en was super gespannen en valentina vond het ook best wel spannend.

Groetjes Bianca

love_nelzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 19:57

Het ruitertje beweegt haar handen best veel. Ook ze hobbelt heel erg en dat kan niet fijn zijn voor de pony, daardoor kan hij ook heel hard gaan. Hij gaat ook heel plat in de bochten door zijn snelheid. Misschien komt het ook door het zadel.
Verder ziet het er best goed uit hoor! Bij het laatste filmpje ging het al veel gecontroleerder en ik zou ook lessen nemen.

BiancaDinja

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 20:02

love_nelzz schreef:
Het ruitertje beweegt haar handen best veel. Ook ze hobbelt heel erg en dat kan niet fijn zijn voor de pony, daardoor kan hij ook heel hard gaan. Hij gaat ook heel plat in de bochten door zijn snelheid. Misschien komt het ook door het zadel.
Verder ziet het er best goed uit hoor! Bij het laatste filmpje ging het al veel gecontroleerder en ik zou ook lessen nemen.

Oke bedankt de pony is erg snel in het lasten fimpje die ik plasten vond ik het al beter

Ik rij zelf daar ook mag ook tips worden geven