Zo.... betaald, en brief gaat op de post vandaag.M1, springen en vaardigheid hahahaha dat gaat wat worden en trek ik het niet meer dan is het gewoon klaar voor me en dan maar een onderdeel niet dat is dan zo.
Ik heb vannacht om 24u betaald, hoe erg. Morgen nog even naar de knhs bellen om mijn nummer te achterhalen en dan kan het formulier op de post. Wij gaan alleen een B proefje rijden, dat vind ik eerst wel voldoende
Ik zal mij hier ook eens melden Ik doe meer in het L aangespannen dressuur met Wilco, de haflinger van heidy_wilco welke ik voor haar en haar moeder beleerd heb een aantal jaren terug. Heb er nu al zin in.
Ik heb zelf een tuig en een wagen die we mogen lenen, maar ik krijg hem daar niet en heb haar pas 2 keer voor de wagen gehad (zelf is ze wel ervaren daarentegen).
Heheh, eindelijk lid van de KNHS! Ben net thuis en las de mail, direct inschrijfformulier ingevuld en hij gaat zo op de post. Vanavond maar even geld overmaken. Hopen dat ik op tijd ben...
PeerAppel
Geplaatst door de TopicStarter: 03-02-14 21:48
Iemand enig idee wanneer de startlijsten erop staan? Moet even weten of we erop staan omdat ik me altijd lichtelijk mentaal moet voorbereiden op een wedstrijd en dat niet gaat als ik pas 5 dagen van te voren weet of ik mag of niet. Ook heeft mijn stalgenoot op die zaterdag wedstrijd, dus dan weten we ook of het een druk weekend gaat worden of niet.