echt een mooie probeer niet zo naar beneden te kijken is een kleine tip ziet er super uit
melissa_93
Geplaatst door de TopicStarter: 31-12-13 18:23
Bedankt allemaal voor de superleuke reacties!! En supergaaf dat ik bij uitgelicht sta
VanHuisUit
Geplaatst: 31-12-13 18:28
Wat zijn jullie een mooie combi, echt prachtig.
Blijf vooral lekker alles afwisselen, die winstpunten in de dressuur blijven dan komen. Ik heb vroeger ook enkele van die enorm getalenteerde dieren mogen rijden en de kunst is ze vooral lekker fris in hun koppie te houden. Durf als het die ene keer eens wat minder scoort vooral naar buiten te gaan of dat sprongetje te gaan maken, 9 vd 10 keer helpt dat meer dan een extra training.
Ben heel benieuwd waar jullie in 2014 gaan eindigen, heel veel succes! (en vooral plezier)
Valyra
Geplaatst: 01-01-14 19:07
Jullie zijn een super mooie combinatie De nodige mooie prijzen staan al op jullie naam en ik weet zeker dat er nog vele zullen volgen!!
Vanhuisuit, dat is ook wat ik inderdaad erg belangrijk vind die afwisseling. Het werk moet voor haar ook leuk blijven. Ik probeeer daarom ook om 1x per week wat sprongetjes te maken en ook met regelmaat naar buiten. Daar geniet ze ook echt van. (en ik ook :p )
Melissa !! Ik wist niet dat je op bokt zat hihi Op facebook ben ik al verschillende foto's en resultaten voorbij zien komen je doet het echt super en heel veel succes het komende jaar !!