Hahaha is alleen maar een compliment Conny dat jullie zoveel gemaild worden Maar de blogs zijn ook echt leuk, zeer aansprekend met heel veel herkenning van de dagelijkse ruiter. Daarom ben ik ook ZOOOO benieuwd naar de masterclass, ik heb er echt een gevoel bij dat het gewoon gezellig wordt "ons kent ons" idee omdat het voor de gewone dagelijkse ruiter is!!
Methodiek
Geplaatst: 31-01-14 20:45
Ik ben ook één van de gelukkige deelnemers, ik ben zoooooo blij en heb er echt heel veel zin in !!!!!! In welke groep zijn jullie ingedeeld ?
Binnenkort ontvangen jullie weer een e-mail met aanvullende informatie! Ik heb er ook heel veel zin in. Wordt gezellig! Tijdens het NK maar alvast even het terrein inspecteren
MarChak
Geplaatst: 13-02-14 23:54
Ik kom me ook even melden hier, ik ben er ook bij, maar dan zonder paard - ik ben zeer benieuwd, maar knijp 'm wel voor de ruiterfitnesstest !
(ik ga ook mee om Christel met haar Lorraine te zien natuurlijk )
ankie2013
Geplaatst: 17-02-14 12:40
Ik meld me ook even! Ingeloot in groep 1, ben heel erg benieuwd!
Hahahaha geweldig Marja, even een stevig trainingsschema voor de aankomende weken Succes! Volgens mij kan je het ook anders bekijken: na dit Event weet je waar je nu zit en waar je naar toe kan werken
Frenka
Geplaatst: 28-02-14 16:29
Ik heb het volledige programma binnen gekregen en dat ziet er toch wel tof uit hoor. De eerste 60 minuten staat de ruiterfitnesstest op de planning dus bereid je maar vast voor
Met die fitheid zal het bij jou toch wel goed zitten? En ook nog te paard daarna leuk joh! Ik heb er trouwens ook zin in
MarChak
Geplaatst: 06-03-14 01:01
Weekje Texel voor de boeg, strandwandelingen en paardrijden, en zodra ik terug ben een abbo'tje bij de sportschool nemen en dan nog 4 weken de tijd om wat strakker, sterker en lichter te worden
Ik heb trouwens in mijn e-mail alleen nog maar een bevestiging gekregen, maar nog geen programma? Of doen jullie allemaal met paard mee?