Het is sowieso leuk om eraan te werken.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Focussed schreef:Ik merk idd ook dat die hele gespannenheid doorwerkt in mijn hele houding, maar ook in zijn houding (idd soms wat te kort of wat te strak). Iemand daar nog goede tips voor?
Moniquex schreef:Schitterende foto's en jullie vormen al een mooie combinatie! Volgens mijn is hij heel soepel in zijn lijf? Gaat helemaal goed komen als jullie nog meer op elkaar ingespeelt zijn, volgens mijn vlieg je dan door de klasses!
Klopt het dat dit RH pajkovski is? (of hij lijkt er heel veel op) Geweldig bewegend dier vond ik dat altijd, altijd een genot om naar te kijken!
Rije schreef:Wat een prachtig dier! Wat is zijn afstamming?
lshannah schreef:Wat een leuk paard en een leuke combi! Zelf heb ik de mazzel dat ik sinds een paar dagen ook een goed leerpaard onder m'n kont heb, waarbij ik mijn eerste galopswissel per ongeluk heb mogen meemaken. Werk lekker aan de basis en af en toe wat moeilijkere oefeningen moeten kunnen toch? Geniet er van!
Joolien schreef:Vanuit je been corrigeren en naar je hand toe blijven rijden. Je mag je hand wel even sluiten maar dat moet gepaard gaan met been en evt met een zithulp om het tempo wat op te vangen.