Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Andrew_lover schreef:Hallee lujah
Ik heb wel minstens mn mond 2 miunten open gehad!! Wat een
engel van een paard!! dit is echt een heeel mooi paard
! Echt een prachtig beestjuh!!! Nu maar hopen dat ie met rijden ook braaf is want jah uiterlijk is ook nie alles!!toch??!!!
XxXx-XxXx-iezz van Marjolein
Idra schreef:Zeg! Vind dit wel vreemd... foto's van mijn PAARD (ahum, ahum) in dit topic???
Nou ja, ze staan niet op mijn copyright, deze zijn van voor ik hem had.
Maar goed: hier meldt zich de eigenaar van deze 'pony'... LOL!!
Idra schreef:Zeg! Vind dit wel vreemd... foto's van mijn PAARD (ahum, ahum) in dit topic???
Loolapelooza"]
[quote="Idra schreef:Zeg! Vind dit wel vreemd... foto's van mijn PAARD (ahum, ahum) in dit topic???
Tomm schreef:Sorry, mij werd gezegd dat het een pony was, wat ik ook al vreemd vond.
en sorry dat ik de foto's hierop gezet heb, vond het gewoon zo'n mooi paard dat ik die zeker moest posten.
Mijn excuses als ik iets verkeerd gedaan heb, was niet de bedoeling.
Vele groetjes, Tomm
Citaat:Ik denk niet dat de eigenaresse het erg vind hoor, volgens mij voelt ze zich best wel trots dat haar paard (Licor) zomaar uit het niets op Bokt verschijnt onder het motto "mooie pony" (ok het is een paard, maar ik heb begrepen dat je zelf niet zo heel erg veel van paarden afweet)
Je hebt iig wel een goeie smaak.
Idra schreef:Toch nog even een vraagje: Waar heb je die foto's gevonden Tomm? Heb je ze uit een bericht van mij op tmhorses geplukt? Of op een site waar andalusiers werden verkocht?
Of van iemand anders?
Ik weet eigenlijk niet of ik het leuk moet vinden of niet dat er superveel mensen met foto's van mijn paard op hun Pc zitten... Heb er een beetje een dubbel gevoel bij
Loolapelooza schreef:Ik denk dat ze dan van tmhorses komen gezien de website die hij heeft opgegeven in z'n profiel![]()
Site ligt er overigens uit op de moment