Je zult wel opvallen in de wedstrijdring met zon knapperd

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lailapri schreef:Wat is het toch een knappert, wat me alleen opvalt is dat je de hele naam du Bois niet meer gebruikt en ook marjolein (die heeft hem toch ook voorgebracht en getraind) niet in je verhaaltje voorkomt. Maar grappige is wel dat een aantal mensen meteen aan de du Bois pony's moeten denken. Je hoeft het er dus helemaal niet bij te zetten
lailapri schreef:Wat is het toch een knappert, wat me alleen opvalt is dat je de hele naam du Bois niet meer gebruikt en ook marjolein (die heeft hem toch ook voorgebracht en getraind) niet in je verhaaltje voorkomt. Maar grappige is wel dat een aantal mensen meteen aan de du Bois pony's moeten denken. Je hoeft het er dus helemaal niet bij te zetten
Ayasha schreef:Beetje een steek onder water dit (en een behoorlijk valse ook imo.)
Wellicht dat ze aan du bois denken omdat ie voorheen wel altijd met die naam op bokt kwam? Daar al bij stil gestaan?
Fijn overzicht Shan. Jullie komen er samen wel! het is fijn dat je met Carel nu iemand hebt die je echt degelijk begeleidt met 'm!
Suelza schreef:Ja beetje jammer dit.... Anyway, Shanna superleuk overzicht! Ik kijk er naar uit om hem op de hengstenshow irl te kunnen bewonderen!
sylva schreef:1+1=2. De ondertoon is er duidelijk uit te halen, ook omdat ik uit de tekst van lailipri kan halen dat deze Marjolein eerder mee heeft gewerkt aan de begeleiding, en er nu dus met deze Carel echte degelijke begeleiding is. Laat dat soort dingen gewoon lekker buiten een topic zodat het lekker prive kan blijven en spreek iemand aan per pb als je dat al nodig vindt, valt me wel vaker van je op. Wou het hier dan graag bij laten als je de uitleg duidelijk genoeg vindt?