Palominohengst Dylano: van goedkeuring richting wedstrijden

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

lieskehh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 15:39

geweldig dier! blijf helemaal fan van die palominotjes en dan met name de Du bois :D

Je zult wel opvallen in de wedstrijdring met zon knapperd :~

NoiRaM

Re: Palominohengst Dylano: van goedkeuring richting wedstrijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 15:43

knap paardje hoor !
heel veel plezier ermee... het lijkt net alsof je een reuze paard hebt maar jij bent niet zo heel groot geloof ik he ?

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-13 19:45

Klasien schreef:
Wat een gaaf beest is het toch.
Heeft hij al merries mogen dekken?

Ja, hij wordt het voorjaar papa! :D

@NoiRaM: klopt, ik ben inderdaad erg kLein. :-)

Bedankt voor alle leuke reacties!

Marit__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 22:14

Waauw wat is hij gaaf! Veel succes volgend jaar! :)

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 22:17

Wat issie gegroeid , Shan!! Knappe Dylo!

lailapri

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 23:21

Wat is het toch een knappert, wat me alleen opvalt is dat je de hele naam du Bois niet meer gebruikt en ook marjolein (die heeft hem toch ook voorgebracht en getraind) niet in je verhaaltje voorkomt. Maar grappige is wel dat een aantal mensen meteen aan de du Bois pony's moeten denken. Je hoeft het er dus helemaal niet bij te zetten :D

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 23:23

Mooi overzicht, hij blijft echt supergaaf!

hooffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 00:12

Hele mooie pony!

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-13 15:53

Roosch schreef:
Wat issie gegroeid , Shan!! Knappe Dylo!

Daar kun je je op verkijken hahaha... qua maat is hij nog steeds hetzelfde! Er is alleen wel flink wat body bijgekomen, dat klopt wel :j

Iedereen weer bedankt voor de leuke reacties!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 20:18

lailapri schreef:
Wat is het toch een knappert, wat me alleen opvalt is dat je de hele naam du Bois niet meer gebruikt en ook marjolein (die heeft hem toch ook voorgebracht en getraind) niet in je verhaaltje voorkomt. Maar grappige is wel dat een aantal mensen meteen aan de du Bois pony's moeten denken. Je hoeft het er dus helemaal niet bij te zetten :D

Beetje een steek onder water dit (en een behoorlijk valse ook imo.)
Wellicht dat ze aan du bois denken omdat ie voorheen wel altijd met die naam op bokt kwam? Daar al bij stil gestaan? :+

Fijn overzicht Shan. Jullie komen er samen wel! het is fijn dat je met Carel nu iemand hebt die je echt degelijk begeleidt met 'm! :)

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-13 12:33

Ja beetje jammer dit.... Anyway, Shanna superleuk overzicht! Ik kijk er naar uit om hem op de hengstenshow irl te kunnen bewonderen!

helloanoukx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-13 12:36

Ahh Dylano! Ik weet nog al die eerdere topicjes, en kijk nu, wat een vooruitgang zeg! Kun je trots op zijn <3

Hollyleaves

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-13 17:52

lailapri schreef:

Ayasha schreef:
Beetje een steek onder water dit (en een behoorlijk valse ook imo.)
Wellicht dat ze aan du bois denken omdat ie voorheen wel altijd met die naam op bokt kwam? Daar al bij stil gestaan? :+

Fijn overzicht Shan. Jullie komen er samen wel! het is fijn dat je met Carel nu iemand hebt die je echt degelijk begeleidt met 'm! :)

Suelza schreef:
Ja beetje jammer dit.... Anyway, Shanna superleuk overzicht! Ik kijk er naar uit om hem op de hengstenshow irl te kunnen bewonderen!

Als ik eerlijk ben viel het mij ook wel op hoor. Dylano werd altijd met Du Bois benoemd en t kwam wel in me op van hee, dat is opvallend. De Du Bois pony's zijn vrij bekend op bokt en zie ze ook altijd benoemd staan. Zocht er verder alleen niks achter. Ik dacht bij de reactie van lailapri er nou niet echt wat van ook. Kan zijn dat daar meer achter zit hoor, daar weten anderen het fijne natuurlijk niet van. Maar als jullie twee er nu zo op reageren, dan zijn jullie (mocht het echt een steek onder water zijn van lailapri) net zo bezig. Vooral jouw laatste zin Ayasha. Iets met pot en ketel in dat geval? Dus laat het lekker rusten als er wel wat aan de hand is en vecht dat niet zo kinderlijk binnen een topic uit. Als er wat is gaat het mensen op bokt iig niet aan. Het was in de eerste instantie duidelijk niet nodig om het benoemen, anders had TS dat zelf wel gedaan. Is een vervelende draai aan een topic van een erg mooie palomino.

Ontopic: Ik vind het een erg fijn dier, hij is mooi ontwikkeld en mooi uitgezwaard. Ben heel benieuwd hoe hij er over een jaar weer uitziet. Je rijdt hem ook onzettend netjes. Maar ik heb volgens mij ook nooit anders gezien in jouw topics over de tijd. :+ Mooi dat je zuinig aan met hem rijdt. Veel succes in het nieuwe jaar met hem. Laat je hem dekhengst blijven of wil je m op een gegeven moment castreren?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-13 18:42

Wat is er mis met mijn laatste zin sylva?
ik ben blij dat ze in Carel zo'n fijne begeleider gevonden heeft. Niks meer of minder. :?
Ben zelf terug hard op zoek naar begeleiding dus ik weet hoe waardevol goede begeleiding is.

Hollyleaves

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-13 18:53

1+1=2. De ondertoon is er duidelijk uit te halen, ook omdat ik uit de tekst van lailipri kan halen dat deze Marjolein eerder mee heeft gewerkt aan de begeleiding, en er nu dus met deze Carel echte degelijke begeleiding is. Laat dat soort dingen gewoon lekker buiten een topic zodat het lekker prive kan blijven en spreek iemand aan per pb als je dat al nodig vindt, valt me wel vaker van je op. Wou het hier dan graag bij laten als je de uitleg duidelijk genoeg vindt? :j

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-13 18:58

Wat is ie mooi geworden <3.

Volgens mij zou je er zo je werk van kunnen maken, jonge pony's beleren en uitbrengen.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-13 19:08

sylva schreef:
1+1=2. De ondertoon is er duidelijk uit te halen, ook omdat ik uit de tekst van lailipri kan halen dat deze Marjolein eerder mee heeft gewerkt aan de begeleiding, en er nu dus met deze Carel echte degelijke begeleiding is. Laat dat soort dingen gewoon lekker buiten een topic zodat het lekker prive kan blijven en spreek iemand aan per pb als je dat al nodig vindt, valt me wel vaker van je op. Wou het hier dan graag bij laten als je de uitleg duidelijk genoeg vindt? :j

Daar doe je mee wat je wil als je maar weet dat die ondertoon iets is wat jij dan blijkbaar zo interpreteerd. :+ Daar kan ik niets aan doen. Zou het dus ook appreciëren als je geen woorden in mijn mond legt zoals je in dit bericht wel doet. Voor zo ver ik weet zit Shanna het afgelopen jaar bij Carel en gezien het een jaar overzicht is snap ik niet dat Marjolein er weer bij gehaald moet worden.
1. Marjolein heeft zelf vingers en kan prima voor zichzelf praten
2 Marjolein heeft afgelopen jaar bij mijn weten niet meer met Dylano gewerkt dus doet hier helemaal niet ter zaken
en 3. ik zou niet weten wat er verder prive is of zou moeten zijn. :? Dat halen jullie er steeds bij.
Zijn jullie op missie gezonden ofzo? :?

Sjemig man, mag je een vriendin nog niet meer zeggen dat je blij bent dat ze goede begeleiding gevonden heeft enkel omdat Marjolein dat dier gefokt heeft.. :? Gaat wel heel erg ver vind ik.

huppeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-13 19:24

Dit topic wordt steeds gezelliger.
ERG JAMMER MEIDEN

huppeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-13 19:25

Wat een geweldig dier mag je heel trots op zijn!!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-13 19:25

Nah ik kap er mee. :) Heb geen behoefte aan gezeur waar ik niks van snap.

Fijn jaaroverzicht en nog veel succes verder Shan! Ik word ook komend jaar weer jullie trouwste fan! Dat weet je! :)

lailapri

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-13 20:04

Ik wist voor shanna's pb niets van training of in hoeverre wel of niet meegeholpen enkel weet ik dat marjolein hem eens (of vaker) heeft voorgebracht en er stond wel een over de HK in daarom dacht ik hé hoe zit dit?
En zo met de naam du bois, ik zet ook wel eens de achternamen er niet bij, maar dat shanna dat niet doet had ik nog niet eerder gezien. Dus ook hier was ik wat verbaasd over. De rest heeft iedereen er zelf bij zitten bedenken en fantaseren.

Dat andere weten dat het om du bois gaat vind ik werkelijk wel grappig. Zoals ik al zei, ik zet namen er ook wel eens niet bij maar vaak worden pony's dan gewoon niet erkend, zo ook mijn ggk hengst destijds niet, pas een tijd later. Kortom leuk dat bokkers het hier wel snel door hebben, grappig! Goed opgelet :D

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-13 21:39

Voor de duidelijkheid;Marjolein heeft hem alleen voorgebracht op de eerste bezichtiging. Daarna ben ik naar een andere voorbrenger gegaan. Training lag zoals ik al genoemd heb bij mezelf. De rest laat ik in het midden. :-)

Verder weer bedankt voor de leuke woorden, tof dat jullie Dylo zo volgen.

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-13 23:44

wat een leuk overzichtje shanna.

heel veel succes met zijn wedstrijd debuut ( wanneer is dat, en welke klasse ga je hem uitbrengen) :)

xinram

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-13 13:15

Leuk jaarverslagje Shanna!

Hygge

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-13 13:36

Wat een leuk overzicht!

Ik kan Shanna best begrijpen, jullie noemen je paard/pony toch ook niet altijd bij zijn/haar volledige naam. Stel Dylano was van mij dan zou ik een soortgelijke titel aan dit topic geven i.p.v. de complete stamboeknaam