Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mayflower_ schreef:Is er al wat meer bekend wb het programma? Mijn pony staat straks op steenworp afstand van het Fries congres centrum en het lijkt mij wel leuk om aan een clinic mee te doen.
BaileyMix schreef:Mijn enige tip is aantal warmtelampen rond de bak voor de clinics zetten, en juist daar ook meer dan voldoende zitplaatsen en kraampjes waar je iets (warms) eten en drinken kan halen, dan blijven mensen daar vanzelf een beetje hangen.
OsMo schreef:De bak buiten was prima om in te rijden, die lag er goed bij![]()
De stands langs de bak was mooi, gaf een knus gevoel t' was alleen wel jammer dat er niet zo veel waren.
Dat maakt ook dat ik de entree prijs wel te hoog vond! 5 euro had ik een betere keus gevonden en kinderen onder de 6 jaar gratis.
De TREC clinic was echt leuk![]()
De workshop paard en Coaching was interessant maar daar had je echt wat aan als je er aan mee deed.
Het was niet verstaanbaar voor de mensen die vanaf de bak rand toe keken. Nu mochten ze bij de afgezette cirkel komen staan maar veel mensen hadden dat niet helemaal begrepen.
De voltige heb ik zelf niet gezien maar volgens omstanders liep 1 paard niet zuiver en 1 demo was eigenlijk wel voldoende.
De spring demo was leuk, mooie interactie ook met het publiek.
Osteopathie was ook interessant. Western heb ik niet meer gezien.
Op zich best een leerzaam dagje maar geluid had wat beter gekund. En verder vind ik dat wanneer je een loterij houdt je als organisatie niet mee gaat doen.