Bogan, Flemmingh x Jet Set, training en wedstrijd 11-2013

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Re: Bogan, Flemmingh x Jet Set, training en wedstrijd 11-2013

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 17:11

Mooi paard met talent. Voor wat betreft het tempo, hij hoeft niet sneller in tempo maar het achterbeen mag wel wat actiever. Dan ben je namelijk ook van je aanleunprobleem af dat hij af en toe heeft. Dan is hij ook wat makkelijker te sluiten en dan komt bijvoorbeeld de middendraf er ook veel mooier uit. Succes!

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-13 18:00

janderegelaa schreef:
Mooi paard met talent. Voor wat betreft het tempo, hij hoeft niet sneller in tempo maar het achterbeen mag wel wat actiever. Dan ben je namelijk ook van je aanleunprobleem af dat hij af en toe heeft. Dan is hij ook wat makkelijker te sluiten en dan komt bijvoorbeeld de middendraf er ook veel mooier uit. Succes!

dank je!
Met actiever bedoel ik ook vlugge, hard lopen kan die wel haha
Alleen door zijn (en mijn gebrek aan) formaat is het heel lastig behappen alles tegelijk te doen. Voor nu concentreer ik me op het los worden in het lijf, het los van mijn hand af lopen en blijven lopen. Zodra hij er daadwerkelijk fijn doorheen loopt, kan ik hem ook echt al fijn sluiten én activer ih achterbeen krijgen, zónder dat dit ten koste gaat van de losheid en gedragengeid.

Ik kan hem nu wel activer maken/krijgen ih achterbeen, maar dan ben ik alles aan de voorkant kwijt. Hij wordt dan strak, zwaar en stug. En voor mij niet meer te behappen. Dus stap voor stap!