Wauw, ze is zo uit een sprookje geplukt Heel veel plezier en succes met haar, maar dat komt vast wel goed:D
Hele mooie haf, en die manen zijn echt gaaf! Leuk overzichtje, heb je ontmoet tijdens de keuring. Heel veel plezier nog met haar!!
Dank jullie voor de leuke reacties amandananana schreef:Wat een ontzettend gaaf droompaard. Daar krijg je toch pennygevoelens van Ja dat zeker!
Ik zag zowaar dat er ergens onder die manen nog een paard verstopt zat Tsjonge zeg ! Wat een bos haar heeft ze.Prachtig hoor en leuk dat je van de maxi ook nog een mini versie hebt
Sammylover schreef:Wat een mooi overzicht en wat een prachtige Haf, ik heb even getemd voor uitgelicht!Dank je.En bedankt dat je voor uitgelicht hebt getemd lijkt me leuk om daar es te staan
BianCatjee schreef:Wat een leuk topic van je mooie haffie!! dank je wel zie nu pas dat jij gereageerd had
Ik had al geschreven dat je Haflinger prachtig is, maar je Shet is ook geweldig. Heerlijk stel!Veel plezier in 2014.
woow, super mooie haf, En die manen Ik vind die foto dat je op je haf zit en dat je jullie in het water ziet zooooo mooi!!!!!