Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
L0veMyHorse schreef:VeraPopeye schreef:Ik snap het niet, hij blijft dus gewoon van zijn eigenaar? Niet dat het er verder toe doet, maar ben wel nieuwschierig
Het is gewoon mijn eigen paard, maar hij staat op de naam van iemand anders, en daar loopt hij ook in de wei, en op stal. (Dit is 1 minuut van mij vandaan)
Ik hoop dat je het nu snapt, maar het is vrij lastig uit te leggen
L0veMyHorse schreef:Het is gewoon mijn eigen paard, maar hij staat op de naam van iemand anders, en daar loopt hij ook in de wei, en op stal. (Dit is 1 minuut van mij vandaan)
Snollygoster schreef:L0veMyHorse schreef:Het is gewoon mijn eigen paard, maar hij staat op de naam van iemand anders, en daar loopt hij ook in de wei, en op stal. (Dit is 1 minuut van mij vandaan)
Ik snap het wel, dit is inderdaad vrij lastig uit te leggen via internet
Is het je eerste paardje? Ik kan er niets aan doen, maar ik vind het steeds vreemd wanneer mensen een ouder paard kopen, dan weet je toch sowieso al dat je er waarschijnlijk niet meer heel lang op zal kunnen rijden. Maar aan de andere kant vind ik het ook mooi dat je een ouder paard een kans geeft en niet meteen op pensioen zet
Verder zou je hem echt geen 19 geven hoor, hij heeft echt een leuk hoofdje!