@Joolien dan ga ik zeker, probeer dit al 3 jaar te doen. Maar elke keer is er wat: rijden,druk op het werk,etc. Dit jaar zou ik samen met een springruiter gaan, 2 vrachtauto's en mijn eigen paardje mee. Stopt hij bij de ene werkgever met werken plan mislukt:) Op naar 2014.
Het lijkt me erg leuk! Ik ben me aan het verdiepen. Weet iemand adresjes waar je kunt overnachten in de buurt? En stal je je paard op het terrein of ergens anders?
Ik wil er ook heel graag een keer heen! Maar denk dat het 2015 wordt ivm school Hoe werkt die finale precies bij de paarden? Hoeveel proeven moet je rijden om je daarvoor te selecteren?
Super leuk! Ik ben er dit jaar ook weer bij, hopelijk met twee paarden. Klasse weet ik nog niet, ligt er een beetje aan hoe ze het de komende tijd gaan doen.
Aanmelden daarvoor kan tegelijk met je inschrijving bij de organisatie. Hoe snel het vol zit weet ik zelf niet. Hooi, zaagsel en stro is te koop op het terrein. Voeren en water geven zul je zelf moeten doen
Ayleen_R
Geplaatst: 19-12-13 18:06
Ik wil dit jaar voor het eerste met pony gaan ! Vorig jaar wezen kijken en vond het zo gaaf
ik wil eigenlijk ook gaan dit jaar, de gehele week met 2 paarden. ben alleen nog opzoek naar een stalling in de buurt waar ik eventueel ook zelf kan overnachten (hoeft geen luxe te zijn) of in elk geval is kan douche enz. slapen kan in de vrachtwagen