Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Shiloh schreef:Super leuke foto's! Er moet iemand jou vast ooit wel eens verteld hebben dat je op die actrice van the hunger games lijkt! http://www.imdb.com/name/nm2225369/?ref_=tt_cl_t1
vorig topic ook al
wist toen niet eens wie ze was

Rianne01 schreef:Foto 9 en 14 vind ik zelf erg mooi!! Ik vind het erg leuke foto's
Shiloh schreef:haha, sorry... Wellicht doet ze ooit iets met paarden of voltige. Kun je gelijk sollicteren als haar standin/stuntvrouw
voltige heb ik hellaas nog nooit in een film gezien
btjeetje schreef:gaaf hoor!
XEefff schreef:Super gaaf!!
Zou zeker een foto laten uitvergroten
of 9 groot of allebei
san4nie schreef:Wat een leuke foto's!
Knap hoor, dat voltige.
En zo te zien is jouw paard echt een schat en hebben jullie een hele goede band samen!
als ze het niet wil gaat mevrouw er bij zitten in het beste geval... en is hard op weg naar de salto achterover beheersen. ben er denk ik al een stuk of 5x onder beland... met haar stijger,zit,val op zij
Citaat:grappig dat ze schattig lijkt.
niets is minder waar hoorals ze het niet wil gaat mevrouw er bij zitten in het beste geval... en is hard op weg naar de salto achterover beheersen. ben er denk ik al een stuk of 5x onder beland... met haar stijger,zit,val op zij
![]()
noem het maar klunzigheid
san4nie schreef:Oepsss! Haha, zal je echt niet zeggen aan de foto's te zien.
ruitje schreef:Super gaaf!! Wat een geweldig leuk paard ook! Jullie zijn echt reclame voor het ras!
shetties schreef:Super leuke foto's!
MiStimaBo schreef:Leuk !! Voltige heb ik ook altijd gedaan !![]()