Leuke combi! en wat een gaaf hoofdstel! waar heb je die vandaan als ik vragen mag?
Calice
Geplaatst door de TopicStarter: 31-10-13 09:38
Wat een super leuke reacties van iedereen , bij deze heel erg bedankt . Ik heb ze stuk voor stuk met een grote glimlach gelezen. Het zadel is trouwens schoon te krijgen hoor , poetste er zo een sterretje af met een droge vinger .
Mellow is inderdaad heel anders met rijden als Luck maar ik vind het zo'n geweldige uitdaging en heb het idee dat we elkaar nu al weer meer beginnen aan te voelen. incl. het "proefrijden" hebben we nu pas weer 4x gereden en met het "proefrijden" reden we nog zo rond .
ravellie, Mellow is inderdaad mijn nieuwe aanwinst . Maar Luck en Poow zijn er ook nog hoor . Lucky geniet bij mij van zijn pensioen en Poow is natuurlijk de pony van Jesse .
Jorinda, Hij is inderdaad echt al 21 maar in de bloei van zijn leven , ik lach me dan ook regelmatig rot om hem als hij weer al hupsend als een duracell konijn door de wei voorbij komt . *gefeliciteerd trouwens!*
Frederieke, het hoofdstel is van Rossner , heb er wel een andere frontriem opzitten omdat een cob frontriem te klein is voor Mellow .
Wat een leuke foto's! Ts, ik had alleen een vraagje over het dekje van eskadron. die wil ik gaan bestellen maar toen hoorde ik dat die sterren afgeven op je zadel, klopt dat?
Keell94
Geplaatst: 18-11-13 00:38
wat een leukerd, zou hem geen 21 geven
Knap paard om te zien. je dekje gaf af? haha zonde van je zadel, hoop dat het er nog af gaat
Tinker11
Geplaatst: 18-11-13 11:02
Wat een mooie fjord! Ik vind zn hoofdstel ook erg gaaf in combinatie met het dekje en de beschermers. Maakt het helemaal af! Jullie zijn een leuke combi!