Ik herken je verhaal, wat een geweldige karakters hebben die dieren,
als je elkaar vertrouwt, doen ze alles voor je!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lilskie schreef:Oh haha, sorry.. Niet de bedoeling. Maar het zijn de enige zadels die haar passen..hoe absurd ook. Veel tijd en geld gespendeerd aan het vinden van een zadel.. Drukplekken, wondjes..de hele mikmak hebben we gehad. Dus het is voor mij gewoon echt een verademing dat deze zadels passen.
En het is inderdaad zo, ze gaan echt voor je door het vuur. Ik vind het karakter van een AV dan ook echt het fijnste karakter dat er is. Super eerlijk.
MirandaFuego schreef:lilskie schreef:Oh haha, sorry.. Niet de bedoeling. Maar het zijn de enige zadels die haar passen..hoe absurd ook. Veel tijd en geld gespendeerd aan het vinden van een zadel.. Drukplekken, wondjes..de hele mikmak hebben we gehad. Dus het is voor mij gewoon echt een verademing dat deze zadels passen.
En het is inderdaad zo, ze gaan echt voor je door het vuur. Ik vind het karakter van een AV dan ook echt het fijnste karakter dat er is. Super eerlijk.
Nou is ook logisch dat je blij bent met deze zadels als ze goed liggen, das nog een hele kwestie op zich.
Ik heb mijn paard dan ook gewoon passend bij mijn zadel gekocht.