Van glurebier naar brave Arabier: Princesa

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

kirsten4

Re: Van glurebier naar brave Arabier: Princesa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-13 12:01

Wat een leuk overzicht en een leuke combinatie! :)
Ik herken je verhaal, wat een geweldige karakters hebben die dieren,
als je elkaar vertrouwt, doen ze alles voor je! :)

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-13 12:04

Ze is echt veranderd, de goede kant op!! Jeetje ze was echt dik, zie je nu niets meer van :D Lekker doortrainen en blijven crossen! die AVtjes zijn zo lekker veelzijdig, daar moet je van genieten :D

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-13 12:04

lilskie schreef:
Oh haha, sorry.. Niet de bedoeling. Maar het zijn de enige zadels die haar passen..hoe absurd ook. Veel tijd en geld gespendeerd aan het vinden van een zadel.. Drukplekken, wondjes..de hele mikmak hebben we gehad. Dus het is voor mij gewoon echt een verademing dat deze zadels passen :).

En het is inderdaad zo, ze gaan echt voor je door het vuur. Ik vind het karakter van een AV dan ook echt het fijnste karakter dat er is. Super eerlijk.

Nou is ook logisch dat je blij bent met deze zadels als ze goed liggen, das nog een hele kwestie op zich.
Ik heb mijn paard dan ook gewoon passend bij mijn zadel gekocht. :D

lilskie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-13 12:07

Tammy_ schreef:
Ze is echt veranderd, de goede kant op!! Jeetje ze was echt dik, zie je nu niets meer van :D Lekker doortrainen en blijven crossen! die AVtjes zijn zo lekker veelzijdig, daar moet je van genieten :D

Thanks Tammy :).

lilskie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-13 12:08

MirandaFuego schreef:
lilskie schreef:
Oh haha, sorry.. Niet de bedoeling. Maar het zijn de enige zadels die haar passen..hoe absurd ook. Veel tijd en geld gespendeerd aan het vinden van een zadel.. Drukplekken, wondjes..de hele mikmak hebben we gehad. Dus het is voor mij gewoon echt een verademing dat deze zadels passen :).

En het is inderdaad zo, ze gaan echt voor je door het vuur. Ik vind het karakter van een AV dan ook echt het fijnste karakter dat er is. Super eerlijk.

Nou is ook logisch dat je blij bent met deze zadels als ze goed liggen, das nog een hele kwestie op zich.
Ik heb mijn paard dan ook gewoon passend bij mijn zadel gekocht. :D

Wahahahahaha _O- . Heb je slimmer aangepakt dan ik :). Alhoewel ik blij ben dat die 90 kilo extra eraf zijn bij haar.. Anders weet ik niet op wat voor zadel ik had moeten gaan zitten...

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-13 12:13

Toevallig ken ik iemand met een trekpaard, die heeft een zadel op maat laten maken, had ook een optie geweest dan, beetje zelfde formaat. :')

lilskie

Re: Van glurebier naar brave Arabier: Princesa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-13 12:27

Er staat zo'n hele grote Belg hier op de boktmarkt... Die deed me aan Ses in haar bolle tijd denken :)

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-13 21:34

Haha, je hebt Fuego zeker nooit bekeken.. :')