Ach gut, mn hart brak van die eerste foto, hij staat er wel heeeel sneu bij daar (met dat koppie, en die voetjes zo naast elkaar, en dan zo verregend....)
Fijn dat hij bij jou een goed huisje heeft, hij heeft absoluut een heel erg aansprekend koppie! (t is dat een derde echt geen optie is....maar zo'n mini-me voor bij mn hengstenvriend....hmmm..... )
hmm ik vind het allemaal wel een beetje overdreven, zie hier nou niet echt een paardje dat een erg zwaar leven achter de rug heeft tot nu toe. Zou misschien wat vlees op mogen zitten, maar denk dat als hij opgedroogd is ipv. zo verregend, een keertje naar de hoefsmid gedaan is, de manen en dergelijke eens uitgekamd, en een maandje wat meer bijgevoerd het al een totaal ander paardje is. Denk dat je er wel een leuk dier aan gaat hebben!
Eens met bovenstaande post. De markt wordt wel enorm negatief neergezet zo, paardje ziet eruit alsof hij gewoon uit de opfok is geplukt en voor de rest helemaal niks mee gedaan is. Ik vind het een leuk ding!
ralphtdw
Geplaatst: 16-10-13 10:00
dit word wel een leuk ding. tip hebben wij ook gehad met onze pony die weinig voedings stoffen heeft gehad ez. slobber deed ect wonderen. niet gelijk na 1 week maar moest even inwerken
Anoniem
Geplaatst: 16-10-13 10:06
.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 01-02-23 22:27, in het totaal 1 keer bewerkt
venivedivici
Geplaatst: 16-10-13 10:36
Wow stoer van je dat je dat aandurft! Ik wil dat ook nog keertje doen met een van de zieligste paardtje wat er op dat moment staat.. Super tof van je en wat een heerlijk eigewijs koppie zal die gaan krijgen
Top dat hij met jou is mee gegaan. Zag het op fb en had niet door dat jij het was maar je hebt je naam verandert
Ben benieuwd hoe die gaat worden en of je met hem gaat mennen.
Hier ook nog altijd te twijfel om te gaan mennen met Lizzy.
Lara_Silver
Geplaatst: 16-10-13 12:34
Goed van je zeg, heel veel succes!
Koper
Geplaatst: 16-10-13 12:35
Gefeliciteerd Wouter met je nieuwe leven Veel geluk!
Brigitte_D
Geplaatst: 16-10-13 12:37
Goh, dit is dus precies de reden waarom ik er dit jaar niet heen ben geweest, haha.
Maar echt een mooi ponytje heb je gekocht, ik zie er wel wat in. Hij zal mooi worden als hij wat meer vet op de ribben krijgt! Hopen dat er niet meer achter schuilt.
Ninx
Geplaatst: 16-10-13 12:38
Gefeliciteerd Wouter!!!
Tja... hij is wel schraal hoor, en een schimmelplek zo te zien... niet levensbedreigend misschien, maar ook zeker niet zoals het hoort! Verwen hem maar lekker!
jeetje ik geloof dat ik niet op zo'n markt moet lopen wil ze dan allemaal wel meenemen... lag het ook in je planning een paardje mee te nemen??
Adawi
Geplaatst: 16-10-13 12:39
Fijn voor Wouter, dat hij het maar goed mag krijgen!
Helaas kan ik geen nieuw topic openen over mijn nieuwe aanwinst.
Jemawi
Geplaatst: 16-10-13 13:11
Goed werk zeg! Ik hoop dat je veel plezier van hem mag hebben.
Ik heb er ook 2 van de markt. (als veulen zijnde gekocht) Dacht destijds ook goed huisje zoeken. De ene heb ik nu 18 jaar (ZLM '95) en de andere 10 jaar ('03)