2013 met Fuego!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 18:42

getvrrrr

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-13 18:48

In plaats van bloody cheek: De poepie chique stijl! :P

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 19:17

Leuk overzicht zo, hij is even oud als Noah *D Toch wel heerlijk als je je paarden letterlijk in de achtertuin hebt staan :)

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-13 17:14

Dank je Sarah!
Ja, ik hoef niet ver door de regen! :D

moorcats

Re: 2013 met Fuego!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 23:08

Leuk jaaroverzicht van het (luie) leventje van Fuego. Wel heerlijk dat je je beessies gewoon bij je huis hebt staan. Die bloody shoulder is toch wel iets aparts hoor, volgens mij wilt de mijne dat ook graag, getuige de poepvlekken die ze vaak heeft op haar schouder en ook op haar kaak :D

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-13 14:25

moorcats schreef:
Leuk jaaroverzicht van het (luie) leventje van Fuego. Wel heerlijk dat je je beessies gewoon bij je huis hebt staan. Die bloody shoulder is toch wel iets aparts hoor, volgens mij wilt de mijne dat ook graag, getuige de poepvlekken die ze vaak heeft op haar schouder en ook op haar kaak :D
Ja, haha, Fuego kan het ook niet bruin genoeg zijn.
Ze liggen gewoon op een drol als kussentje, lekker warm en zacht! :')

PatriciaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 16:09

9 jaar alweer... Ik weet nog zo goed hoe ik hem opzocht tijdens mijn tussen uren en na schooltijd..
We waren de beste maatjes en speelden samen in de wei.

Ik herinner me nog die 'verschrikkelijke' dag dat je hem kwam halen..

Natuurlijk ben ik achteraf mega blij dat hij zo'n fijn leventje bij jou heeft gekregen maar toch vraag ik me af en toe af... hoe zou het zijn geweest als ik hem wel had kunnen kopen :+

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-13 16:35

Haha, nou voor mij was het geen verschrikkelijke dag! :D
En voor Fuego vast ook niet, die was maar wat blij dat hij voortaan lekker elke dag buiten kon lopen. *\o/*

Tuurlijk snap ik het, je was nog op die leeftijd dat dat heel veel impact maakt als je verzorg droompaard wordt verkocht, al wist je dat het moment zou komen.
Zo lopen de dingen, ik denk vaak aan mijn vorige paardje, dat het zo fijn voor hem zou zijn geweest als hij ook hier had kunnen lopen, maar helaas zijn dat dingen waar je niks aan kunt doen.
Ik denk altijd maar dat het zo had moeten zijn...

Laat Jaimy dit maar niet lezen! :P
Gaat het goed met hem, nu je weer wat mag gaan doen?

PatriciaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 17:03

Ja jaimy is super blij dat we samen weer wat mogen doen! http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=53&t=1746021&view=unread#unread

Hij loopt zo lekker relaxed en waar hij voorheen niet wilde stilstaan met opstappen staat hij nu braaf stil zodat we daarna snel aan de gang kunnen, vervolgens briest hij heerlijk ontspannen, zo'n fijn geluid :D
Het was gewoon verschrikkelijk om te zien hoe opgefokt hij werd van dat stilstaan, hoewel hij genoeg ruimte had om gek te doen, maar het is toch anders dan samen echt iets te kunnen doen.

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-13 12:36

PatriciaV schreef:
Ja jaimy is super blij dat we samen weer wat mogen doen! http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=53&t=1746021&view=unread#unread

Hij loopt zo lekker relaxed en waar hij voorheen niet wilde stilstaan met opstappen staat hij nu braaf stil zodat we daarna snel aan de gang kunnen, vervolgens briest hij heerlijk ontspannen, zo'n fijn geluid :D
Het was gewoon verschrikkelijk om te zien hoe opgefokt hij werd van dat stilstaan, hoewel hij genoeg ruimte had om gek te doen, maar het is toch anders dan samen echt iets te kunnen doen.

Haha, hij doet extra zijn best nu, hij vindt het natuurlijk ook leuk om weer wat te doen!
Het is altijd heel vervelend als ze niks mogen, daaraan zie je ook wel dat paarden gemaakt zijn om te bewegen. :j
Je topic is leuk!

PatriciaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 14:42

MirandaFuego schreef:
PatriciaV schreef:

Haha, hij doet extra zijn best nu, hij vindt het natuurlijk ook leuk om weer wat te doen!
Het is altijd heel vervelend als ze niks mogen, daaraan zie je ook wel dat paarden gemaakt zijn om te bewegen. :j
Je topic is leuk!

Dankje :D
Daarom ben ik ook blij dat ze nu staan waar ze staan, lekker 24/7 toegang tot de bak, die dus hoofdzakelijk gebruikt word als paddock en is het weer goed dan mogen we lekker het land erbij. Vrige stal was gerust goed hoor. Maar in de winter max 3 uurtjes uit hun box vind ik toch echt sneu, en gewoon kracht voer blijven voeren en afvragen waarom ze zoveel stro uit hun box eten...

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-13 14:55

PatriciaV schreef:
Dankje :D
Daarom ben ik ook blij dat ze nu staan waar ze staan, lekker 24/7 toegang tot de bak, die dus hoofdzakelijk gebruikt word als paddock en is het weer goed dan mogen we lekker het land erbij. Vrige stal was gerust goed hoor. Maar in de winter max 3 uurtjes uit hun box vind ik toch echt sneu, en gewoon kracht voer blijven voeren en afvragen waarom ze zoveel stro uit hun box eten...

Je hebt daar een heel mooi plaatsje! :j

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 15:01

Wat een heerlijk paard is het toch ook.
Lijkt me ook geweldig om ze zo lekker aan huis te hebben, ze hebben een mooi optrekje zo :D

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 15:59

Fuego verdient om in uitgelicht te komen....zeker met zo's mooi overzicht

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-13 16:15

mooney schreef:
Wat een heerlijk paard is het toch ook.
Lijkt me ook geweldig om ze zo lekker aan huis te hebben, ze hebben een mooi optrekje zo :D

Gewoon verhuizen naar Groningen! :D

Joyce, haha, dan ben ik straks concurrentie voor je black foto's! :P

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 16:19

@miranda nee hoor collega ;-)

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 20:03

Knappe El fiets :+: Die vacht op de tweede foto. geweldig! Wat is dat lekker knuffelen geweest :D
Moest zo lachen om je filmpjes, de bokkeritis is helemaal mooi. Kan ook zo lachen om Zosja, kleine terrorshet die door het beeld komt vliegen, en op het laatste filmpje staan ze je aan het eind gewoon een minuut lang roerloos aan te staren :') Was je ze aan het hypnotiseren? :')

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-13 20:35

joysjuh1987 schreef:
@miranda nee hoor collega ;-)

Ja, dat is zo! :D
Tammy_ schreef:
Knappe El fiets :+: Die vacht op de tweede foto. geweldig! Wat is dat lekker knuffelen geweest :D
Moest zo lachen om je filmpjes, de bokkeritis is helemaal mooi. Kan ook zo lachen om Zosja, kleine terrorshet die door het beeld komt vliegen, en op het laatste filmpje staan ze je aan het eind gewoon een minuut lang roerloos aan te staren :') Was je ze aan het hypnotiseren? :')

Ze zijn altijd heel leuk aan het spelen, totdat je naar buiten komt om te filmen...dan gaan ze je zo staan aankijken en doen net of ze gek zijn.. :Y)
Die dikke vacht was trouwens vooral lekker borstelen.. :') (zonder resultaat overigens..) :+