Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Peetje schreef:Foto's vinden we altijd leuk! Deze pikeur ook.Hij reed ook nog een aantal andere paarden, zoals Zazou Enzelens in de 4,5 kilometer. Gelukkig hebben we ook altijd Bonte als onze vaste fotograaf. Maar ik vind het altijd leuk als mensen foto's maken van de paarden. Hoe meer enthousiastelingen, hoe beter!
xSlvna schreef:Wat een gave foto's, ik blijf het zonde vinden dat de draver van mij gewoon te oud is en ik hierna een dressuur of springpaard koop, zou me echt tof lijken op de baan joh!
Peetje schreef:Als je het leuk lijkt, mag je gerust een keertje bij mij op stal komen kijken. We gaan dan samen met de duosulky rijden, dus we gaan niet zo hard als in de koers. Maar ik kan je allicht een idee geven. Laat maar weten of je dat wat lijkt.
Mjetterd schreef:Volgens mij is het leertje van de oren naar de schoft bedoeld om het hoofd van het paard hoog te houden, maar dat weet ik niet zeker
Missie_Maxie schreef:Ooh! Ziet er goed uit! Was ook al in de krant, en ik was vorig jaar geweest! Was heel erg leuk!
MirandaFuego schreef:Leuk hoor!
Evengoed nog wel goede foto's ondanks het weer.
Mooi om te zien wat een snelheid ze maken.![]()
Vroeger heb ik een dravertje gehad, was een schat!
Mjetterd schreef:Volgens mij is het leertje van de oren naar de schoft bedoeld om het hoofd van het paard hoog te houden, maar dat weet ik niet zeker
Missie_Maxie schreef:Vorig jaar begon het bij het einde ook te regenen hoor. ^^
troi schreef:Gave foto's!
Ook een aantal paarden in telgang volgens mij ipv draf (zoals foto 1 en volgens mij paard 2 op foto 7, paard 5 op foto 14), dat gaat natuurlijk ook loeisnel. Is dat eigenlijk de bedoeling of is dat een foutje??